Mijn volvo 340 (Special) 1983
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Nu ben ik even bezig geweest met het kijken hoe ik de maat het beste over kan nemen van de vlakke delen in de motorkap, maar echt handig gaat het niet worden. Iemand tips??? Of is een tweede persoon een vereisde.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
vincentengel1990;199367 schreef : Moest vandaag naar de gamma voor wat verf. Zag ik van deze mooie isolatie matten liggen.
![]()
Nu ben ik even bezig geweest met het kijken hoe ik de maat het beste over kan nemen van de vlakke delen in de motorkap, maar echt handig gaat het niet worden. Iemand tips??? Of is een tweede persoon een vereisde.
Ik ga dit klusje binnenkort ook doen :w00t:
Heb al patroontekenpapier in huis gehaald. Ik ga d'r een patroon maken van ieder 'vak' in de motorkap zodat je makkelijk met stift op 't noppenschuim kunt tekenen. Het noppenschuim dat ik heb is zelfklevend (waarschijnlijk niet genoeg maar is een begin) en heeft daardoor een soort folie/papier wat makkelijk af te tekenen is op de achterkant.
Aangezien ik al beloofd heb om Hans mijn patronen toe te sturen zal ik kijken of ik een tweede setje kan maken, dan zal ik die naar jou opsturen en een eventueel derde setje kan naar de clubwinkel/documentatie wat mij betreft.
P.S. Heb je wel hittebestendig noppenschuim in huis gehaald? Anders kan de boel in fik vliegen of kruimelt het veel eerder uit elkaar zoals hierboven ook al gezegd werd.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-