show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Volvo 360 GL

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2009 14:19 #786353 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 GL

Carioca;111296 schreef : Speciale aanbieding vandaag: Iemand nog belangstelling voor een nagenoeg perfecte kopie van de "Volvo 2 Liter" sticker die op de achterruit hoort?

:yesyes: Doe mij ook maar 2 stickertjes!
Ik kan ze eventueel komen ophalen, ik werk dagelijks in Zwijndrecht, dus rotterdam is dan maar een klein sprongetje.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-08-2009 16:56 #792875 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GL
Zooo, even een korte update. Paar foto's zal ik later neerzetten. De 360 is weer terug en heeft Duitsland, Polen, Wit-Rusland, Litouwen, Letland, Estland, Finland en wederom Duitsland gezien. Een goede 5000 km, zonder serieuze problemen. Geen meetbaar olie- of koelvloeistofverbruik, recordverbruik op 1 tank van 1:15,8 (door Duitsland en Polen, niet bepaald langzaam gereden dus). Wel een paar dingen natuurlijk: De balanceersessie van voor de vakantie kan wel weer opnieuw. Het trillen boven 110 is weer terug. En de scheur in de voorruit vond Pools asfalt niet leuk, en deze besloot dus maar zoals verwacht wat groter te worden. Nog een extra directe krater van een steen in Wit-Rusland maakt dat de voorruit vervangen nu ook prioriteit gaat krijgen. Weer wat te doen:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2009 16:59 #792877 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360 GL
Dit is erg goed om te lezen. Ruit heb ik wel liggen: samen vervangen is een optie? Balanceren mag je bij mij ook.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2009 17:03 #792880 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo 360 GL

Carioca;115737 schreef : recordverbruik op 1 tank van 1:15,8

huh:wtf::crazy1:

in dat geval zou je zeggen dat het stationair alleen wat beter afgesteld moet worden, maar kreeg ik dat dan bij erik niet voor elkaar of is hier wat geks aan de hand..

anyways met zo'n verbruik (en een gemiddeld verbruik van rond de 1:12) is er niets aan de hand!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-08-2009 17:17 #792884 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GL
@Erik, ik mail je een dezer dagen nog wel even, dan komt dat vast wel goed.
@Anjo, inderdaad, mijn "Dagelijkse verbruik" ligt zo rond de 1:11 a 1:12, dat is niet al te slecht dacht ik zo. Dat recordverbruik was een groot deel van de tank leegrijden met slechts 1 stop ertussen, dus alleen Duitse Autobahn--Poolse provinciale weg-Poolse snelweg en geen stad dus. Ik ga vandeweek bellen voor de revisiekit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2009 13:21 #792960 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 360 GL
Ah! Leuk! Foto's gemaakt?

Mooi dat alles goed is gegaan, die 2-liters kunnen er wat van :)
1:15,8, wow, ik wou dat ik dat kon. Met al die bergen in Frankrijk heb ik er niet meer kunnen uithalen dan 1:11,6.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD