Volvo 340 DL alias "Lijntje"
- V300 register
- Verbannen
antiekeradio;98920 schreef : dr hangt links een stripje op half elf.. verder leuke foto!
Klopt, rechts ook overigens, maar iets minder. Bij beide dames gaat de bumper er nog af. Bij streepje voor de koplampwissers en het rechtzetten van het stripje en bij Lijntje voor het stripje en verdere inspectie.
Ik moet eens tijd nemen om Lijntje te tracteren op een rechter buitenspiegel, het rijdt toch wel vervelend als je al zo lang met een rechter buitenspiegel rijdt. (ik moet er voor de '81 celica ook nog 1 zien te bemachtigen...)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- J. Ruiter
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Vandaag Lijntje d'r ruiterwisserbladen maar eens vervangen. De oude lag al in stukken, dus dat was een no-brainer. Tevens de oude thermostaat van Streepje erin gezet. Die bleek na de kooktest nog prima te werken.
De oude uit Lijntje was blijkbaar was aan het lekken. Deze ging ook niet meer helemaal open. Er kwam wel wat koelvloeistof door als het warm werd, maar bij continu 120 was die hoeveelheid blijkbaar te weinig om het blok goed te koelen. Morgen maar eens zien of de koeling nu wel naar wens is.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- J. Ruiter
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
volvo freak;99320 schreef : en snuifje?
*snif* ik ontken alles. :humor:
Erik;99319 schreef : Heerlijk om te lezen hoe jij/jullie de auto's aan het vertroetelen zijn. Ik ben blij dat streepje en lijntje een goed huis hebben gevonden.
Tja, op zich is dat wel leuk, maar ik heb nog de Donna Bianca en het Witte Wief om op te lappen resp. voor 9-7 en 18-8. Daar kom ik nu wat minder aan toe. :wtf2:
- V300 register
- Verbannen
Kooyman;99342 schreef : :lol::humor: Oke, de volgende heet Snuifje.
Echt?
synoniemen.net schreef : trefwoord:streep
synoniemen: doorhaling , haal , lijn , linie , meet , onderstreping , schreef , streek , strook , trek
We hebben nog synoniemen zat. Als we ze allemaal gehad hebben is en de 340 RAI collectie in nederland op en zitten we op 20 wagens... :humor: