show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

witte 340 Special CVT uit '91

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2008 21:35 #628303 door V300 register
witte 340 Special CVT uit '91 is gemaakt door V300 register
Dit is mijn (toekomstig) dagelijks vervoermiddel.
Prima staat (al zeg ik het zelf), nog geen 82.000 op de teller, CVT, 5-deurs, centrale deurvergrendeling en stoelverwarming.
Hij is nog van mijn moeder, daarvoor van een jong stel geweest, en waarschijnlijk (???) daarvoor van een of andere bejaarde geweest. Altijd netjes naar de garage geweest enzo...

Hij is dus nog van mijn ma, maar ik ben er nu al druk* mee bezig...:halo:
*(ik heb niet zoveel vrije tijd:snif:)
Radiootje, speakertjes voor vervangen, speakers achterin geplaatst, subje in de kofferbak, chromen sierlijsten v/d bumpers vervangen voor plastic-chrome plakstrips, grote alu spoiler (inmiddels in -bijna- dezelfde kleur gespoten), booskijkers, andere lampen (xenon-look), stoelhoezen, vergeet vast nog iets...

Ik heb ook nog velgen liggen (17") zonder banden en een uitlaat sierstuk. Die wil ik er ook nog onder beunen en ik wil hem (graag) verlagen :halo: [zijn daar ook complete sets voor? veren+schokbrekers?] En als het niet te veel moeite is de ramen een beetje tinten.

In het interieur wil ik het dashbordverlichting ook rood hebben ipv groen. Een sportstuurtje is ook wel leuk (en wat handiger met instappen met die lompe poten van me) en als het niet te veel moeite is miscchien ook nog elec. ramen...

Dan zou ie zo'n beetje klaar zijn waarschijnlijk... komt vast nog wel iets tegen wat ik leuker/mooier kan maken ;)

Ik heb hier een paar foto's toen de spoiler er net op zat. Ik hoop van het weekend foto's te kunnen maken van de huidige toestand:)

[ATTACH]1146[/ATTACH]

[ATTACH]1147[/ATTACH]



Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2008 22:01 #743673 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic witte 340 Special CVT uit '91
Foei zeg, die spoiler:hmmz:
Ieder zijn eigen smaak, maar dit:o

Verder een leuke auto, ik ben wel geintresseerd, hoe heb je je ma zo gek gekregen om mte zo'n spoiler rond te gaan rijden:woops:

Leuke auto, veel plezier ermee,

grtzzzz

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2008 22:04 #743674 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic witte 340 Special CVT uit '91
Die auto ziet er nog behoorlijk goed uit! Die spoiler, tja, ik vind het wel wat hebben. Je komt uit de buurt van Dwingelo, dus zal daar wel mee te maken hebben....

En welkom op dit forum!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-12-2008 22:28 #743679 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic witte 340 Special CVT uit '91
En dan zegt iedereen iets van de spoiler die ik wil monteren :wtf:
Dit moet toch helemaal naar jouw smaak zijn Anjo? ;D
Ik ben wel benieuwd naar de booskijkers en de 17' velgen als die eronder liggen! Heb je een voorbeeld foto van de velgen?

Ramen tinten was ik ook voor aan het kijken, maar dan niet zo heel donker (het is tenslotte geen Golf!!!) Maar gewoon licht tinten, zowel voor als achter. Daar bestaan tegenwoordig speciaale lichte tinten voor die voor de wet goed gekeurd zijn ;)

Leuke auto verder en zeker een leuk project!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2008 22:36 #743684 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic witte 340 Special CVT uit '91
en aangezien ik me daar al in verdiept heb zal ik dat maar gelijk hier posten:

je m?g alle ruiten tinten, houd rekening mee dat er glas is dat std al getint is, laat eerst bepalen hoe lichtdoorlatend dit is.

de voorruit m?et 70% lichtdoorlatend zijn, en de voorste zijruitjes m?eten 75% lichtdoorlatend zijn. de achterste zijruiten en de achtteruit zelf mogen 0% lichtdoorlatend zijn, mits er een rechterbuitenspiegel is.

de politie is heel simpel, hou je je aan te voorzijde tot 50% lichtdoorlatend, dan geld er gedoogbeleid, maar bij een controle met de meetapparatuur k?n je een agent treffen die eist dat de tint per direct ongedaan gemaakt wordt. bij ruiten aan de voorzijde die nog minder licht doorlaten als 50% volgt een bekeuring + direct verwijderen.

en ja mark, ik ben wel fan van dit soort spoilers, maar niet op een 300 serie! ik denk ook niet dat de wouten deze spoiler op prijs stellen, er zitten volgens hun doen scherpe delen aan. het is zo te zien wel een leuke auto, die met deze spoiler om een andere set velgen schreeeuwt:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2008 22:45 #743687 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic witte 340 Special CVT uit '91
velgen met paint :P

FF met paint bewerkt :P. zo zal het er ongeveer uitzien:

[ATTACH]1148[/ATTACH]

Ik denk niet dat iedereen dit mooi zal vinden, wil eigenlijk ook wel meer voor de wat 'simpelere" velg gaan, maar met deze maat vind ik deze wel vet

Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-12-2008 22:48 #743690 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic witte 340 Special CVT uit '91
In de ramen had ik me ook al verdiept. Staat ook heel duidelijk op stickerland.nl en als je afentoe wegmisbruikers kijkt, weet je het ook ;)
Ik wil dan een lichte tint pakken voor alle ramen.. Want als je kleurverschil ziet tussen voor en achteren, dan is het ook zo 'sjonnie' achtig. En dat hoort niet bij een Volvo. Maar dat is mijn mening ;)

Overigens had ik al voor een prijsopgave gevraagd voor het maken van een '300 power' sticker voor op de zonneband met transparante achtergrond. Kosten: 20 euro. Maar dan vragen ze 15 euro ontwerpkosten er nog eens boven op, omdat ik alleen de voorbeeld foto van 300power.com heb... (Daar verkopen ze de sticker met zwarte achtergrond en de tekst: 300 power club).
Nu heb ik al een programma gedownload om de sticker te ontwerpen, alleen kan ik er niet mee omgaan:woops:
Zijn er mensen die wel zoiets kunnen maken in Adobe Illustrator?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2008 23:10 #743695 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic witte 340 Special CVT uit '91
Het is een vario, eh? Met die spoiler moet het lukken om op te stijgen:D

Strakke bak, in deze staat zie je ze zelden meer.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
12-12-2008 23:12 #743699 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic witte 340 Special CVT uit '91

volvofiel;79711 schreef : Het is een vario, eh?


jup! Even in zijn profiel kijken ;)
Wagenpark: Volvo 340 1.4 CVT

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-12-2008 23:18 #743703 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic witte 340 Special CVT uit '91
Topictitel ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD