show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
FF voorstellen: 360GLE combo!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-07-2010 18:45 #837240
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
Gave foto's, het ding is iig netjes gestript en zeer ver kaal gemaakt. Die achterspoiler heb je toch niet per ongeluk laten zitten toen je er met de slijptol in ging he?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
04-07-2010 19:01 #837242
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
Nee nee, zeker niet. Het ding is ook meer gestript als op de foto's te zien is (de foto's bedekken een tijd van 3 weken;)). Alle deuren + voorschermen zijn bewaard + paravanhoeken + een stuk van de boven aan de bestuurderskant (voor mijn auto), het gedeelte waar de pook vast zit is compleet eruit geslepen, zodat het nog in elkaar zit (mijn auto heeft daar kuren), zelfs de bladveren heb ik nog liggen, voor als iemand dubbele bladveren wil maken... Ik moet alleen de tankdop nog eraf halen, die is in kleur
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
09-11-2010 18:16 #852544
door Mark Smeets
NV-46-FP --> Datum eerste toelating: 08-11-1985
Dus, sinds vandaag is hij belastingvrij! :worship::y:
APK zit er sinds enkele weken ook weer zonder problemen voor een jaar op, dus rondtufffen maar
Dus, sinds vandaag is hij belastingvrij! :worship::y:
APK zit er sinds enkele weken ook weer zonder problemen voor een jaar op, dus rondtufffen maar
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
09-11-2010 23:02 #852574
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
Heerlijk! Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
10-11-2010 09:58 #852596
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
Lekker dat de auto nu belastingvrij is, scheelt weer de nodige euries.
En gefeliciteerd met de nieuwe A.P.K!
En gefeliciteerd met de nieuwe A.P.K!
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
28-12-2010 16:59 #858633
door Mark Smeets
Hier ook nog een kleine update, had net 5 Engelse gasten van V3M te gast met een Engelse bijrijdersstoel in leer, dus voor ons bestuurdersstoel
En pap had laatste nog een bijrijdersstoel in perfecte conditie gevonden..
Achterbanken heb ik er nog 1 van Tjeerd in nette conditie, dus ook voor de grijze straks een mooi setje leer met verwarming
En de jongens waren natuurlijk geheel in stijl:
Voor de V3M bekenden, het waren: Chris (Chris_C), James (Foggyjames), Steve P, Rupert and Pete.
Kreeg vanmorgen opeens telefoon dat ze met pech bij Hasselt stonden, rotor was kapot. Helaas was ik nog aan het werk en pap moest bijna gaan, maar via turbobricks kenden ze weer iemand uit Belgi? die dichtbij woonde met een handige vriend:
Wat zijn Volvo forums toch handig
En pap had laatste nog een bijrijdersstoel in perfecte conditie gevonden..
Achterbanken heb ik er nog 1 van Tjeerd in nette conditie, dus ook voor de grijze straks een mooi setje leer met verwarming
En de jongens waren natuurlijk geheel in stijl:
Voor de V3M bekenden, het waren: Chris (Chris_C), James (Foggyjames), Steve P, Rupert and Pete.
Kreeg vanmorgen opeens telefoon dat ze met pech bij Hasselt stonden, rotor was kapot. Helaas was ik nog aan het werk en pap moest bijna gaan, maar via turbobricks kenden ze weer iemand uit Belgi? die dichtbij woonde met een handige vriend:
Wat zijn Volvo forums toch handig
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-01-2011 16:00 #860812
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
Nog 'n spoiler?!
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
26-02-2012 16:01 #900808
door Mark Smeets
Zo *kuch kuch* wat een stof hier... Maar ik rijd zelf niet meer in deze auto, dus dan is er ook wat minder te melden
Afgelopen week de 360 moeten afslepen. Mam kwam ermee van het werk, en na 100 meter viel die uit en niet meer starten.. Na 10 minuten weer 200 meter verder gekomen en toen stond ze midden op een kruispunt in de spits. Helpen zit er tegenwoordig niet meer in, alleen schelden medeweggebruikers Toen ze eenmaal (met hulp) op het fietspad was gekomen, begonnen de fietsers te schelden.. Een opa op een brommer schopte zelfs de gevarendriehoek weg.. top, de maatschappij tegenwoordig, maar dat terzijde
Toen kwam pap eindelijk na een uur, en bij hem sloeg die gewoon aan (is altijd zo haha!). Kwam hij er weer een dorp verder mee en toen stonden ze weer.. aangezien mam niet kan afslepen moest pap toen weer op mij wachten :humor: Toevallig was ik net terug van Rotterdam en klaar met werken, dus ik pap met de 850 afgesleept, na 2 km was die tijdens het slepen weer aangeslagen (bewust af en toe koppeling laten opkomen). Boven de 3000 toeren bleef hij wel lopen (zwarte uitlaatrook, heel erg rijk). Thuis aangekomen laten afslaan, en niet meer starten. Na 10 minuten wel weer en gewoon weer lopen.. vreemd?
Kleine preview. In mei heeft hij een backfire gehad. Sindsdien liep die K*T! Zo slecht, dat ik er bewust niet meer in reed Tussen de 3 en 4 duizend toeren ontzettend bokken. Een 1.4 handbak reed hem nog voorbij zeg maar.. Auto heeft de hele zomer stil gestaan, onder andere een hoop (onderhuids) laswerk gedaan. Probleem van het slechte lopen proberen op te lossen door vacu?mslangen te vervangen en het complete inlaattraject schoon te maken. Opeens liep de auto 2000 toeren stationair :humor: Dus inlaat traject schoonmaken kan ik iedereen wel aanbevelen. Nieuwe pakkingen etc, maar nog altijd dezelfde problemen, alleen de slechte stationair loop was weg (was hiervoor 400 toeren).
Om het verhaal kort te houden, nu die niet meer liep moest pap dus eindelijk wel eens fatsoenlijk opzoek. LMM van een sloper uit het archief gehaald, omgezet en opgelost! Door de backfire was de oude mechanisch stuk gegaan. Er zat een zwaar punt in, waar die soms zelfs op bleef hangen. Zo sloeg hij na een stuk snelweg wel eens af. (LMM meet te veel lucht --> meer benzine --> motor verzuipt). Net even proef gereden, met gemak 140 / 150, weer lekker doortrekken, stationair 900 toeren. Zo ken ik de auto weer :y:
Afgelopen week de 360 moeten afslepen. Mam kwam ermee van het werk, en na 100 meter viel die uit en niet meer starten.. Na 10 minuten weer 200 meter verder gekomen en toen stond ze midden op een kruispunt in de spits. Helpen zit er tegenwoordig niet meer in, alleen schelden medeweggebruikers Toen ze eenmaal (met hulp) op het fietspad was gekomen, begonnen de fietsers te schelden.. Een opa op een brommer schopte zelfs de gevarendriehoek weg.. top, de maatschappij tegenwoordig, maar dat terzijde
Toen kwam pap eindelijk na een uur, en bij hem sloeg die gewoon aan (is altijd zo haha!). Kwam hij er weer een dorp verder mee en toen stonden ze weer.. aangezien mam niet kan afslepen moest pap toen weer op mij wachten :humor: Toevallig was ik net terug van Rotterdam en klaar met werken, dus ik pap met de 850 afgesleept, na 2 km was die tijdens het slepen weer aangeslagen (bewust af en toe koppeling laten opkomen). Boven de 3000 toeren bleef hij wel lopen (zwarte uitlaatrook, heel erg rijk). Thuis aangekomen laten afslaan, en niet meer starten. Na 10 minuten wel weer en gewoon weer lopen.. vreemd?
Kleine preview. In mei heeft hij een backfire gehad. Sindsdien liep die K*T! Zo slecht, dat ik er bewust niet meer in reed Tussen de 3 en 4 duizend toeren ontzettend bokken. Een 1.4 handbak reed hem nog voorbij zeg maar.. Auto heeft de hele zomer stil gestaan, onder andere een hoop (onderhuids) laswerk gedaan. Probleem van het slechte lopen proberen op te lossen door vacu?mslangen te vervangen en het complete inlaattraject schoon te maken. Opeens liep de auto 2000 toeren stationair :humor: Dus inlaat traject schoonmaken kan ik iedereen wel aanbevelen. Nieuwe pakkingen etc, maar nog altijd dezelfde problemen, alleen de slechte stationair loop was weg (was hiervoor 400 toeren).
Om het verhaal kort te houden, nu die niet meer liep moest pap dus eindelijk wel eens fatsoenlijk opzoek. LMM van een sloper uit het archief gehaald, omgezet en opgelost! Door de backfire was de oude mechanisch stuk gegaan. Er zat een zwaar punt in, waar die soms zelfs op bleef hangen. Zo sloeg hij na een stuk snelweg wel eens af. (LMM meet te veel lucht --> meer benzine --> motor verzuipt). Net even proef gereden, met gemak 140 / 150, weer lekker doortrekken, stationair 900 toeren. Zo ken ik de auto weer :y:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
26-02-2012 18:18 #900813
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
Is het een injectie, dan controleren stekkeraansluiting luchtinlaat etc. Is ook al een topic over. Verder heb ik wel eens problemen gehad met het zekeringskastje achter de accu. Kijk daar ook maar.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
26-02-2012 18:23 #900814
door Mark Smeets
Jaa het is een injectie. Maar het probleem is dus zoals gezegd helemaal opgelost. Het schoonmaken etc heeft pap deze zomer al gedaan. LMM vervangen afgelopen zaterdag, en toen liep die weer goed, alleen de CO moet nog een keer voor de zekerheid afgesteld. Met de oude LMM was die trouwens nog maar 0,7 of 0,6....
Moderators: Mark Smeets