show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Volvo 340 DL TAK (die van het inhouden op de snelweg)

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-04-2008 12:52 #627291 door V300 register
Beste mede Volvo 340 enthousiasten/liefhebbers,

Hierbij wilde ik graag mijn Volvo 340 DL voorstellen. Sommige van jullie hebben al 'kennis' kunnen maken met deze Volvo onder mijn post die ik plaatste naar aanleiding van het inhouden op de snelweg van de auto bij regenachtig en koud weer.

Dankzij de hulp van No? (Noot20) rijdt de auto na het vervangen van de verdelerkap en rotor weer als een zonnetje, als het goed is staan nu nog enkel nieuwe bougies en een V-snaar op de agenda.

De auto is volgens mij verder in een goede conditie, en zijn enkel twee nare roestplekjes te vinden onder de voorruit aan de rechterkant en rechts voor onder de bumper. Wat betreft deze gebreken zal ik binnenkort eens een post plaatsen om te kijken hoe jullie over de oplossingen hiervan denken.

Hartelijke groet en tot op het forum!

Teije









Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-04-2008 13:23 #704927 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 340 DL TAK (die van het inhouden op de snelweg)
Ziet er uit als een mooie nette auto. Veel plezier er mee.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-04-2008 14:55 #704936 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 DL TAK (die van het inhouden op de snelweg)
Hey Teije,

Een mooie spiegel vind je op de sloop in Wassenaar. De graaf. Ook staat daar nog een auto met roostertjes in de voorbumper, die kunnen we er in zetten. +- 15 euro totaal denk ik. Dan heb je niet meer die duck-tape op je bumper.

De roest onder je voorraam komt niet van binnen uit. Dus schuren en behandelen. Dat is nog wel te doen. De ruit hoeft er niet uit gaat nog wel goed.

Leuk dat er nu een aantal foto's op het forum staan.

Grt No?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-04-2008 17:08 #704965 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 340 DL TAK (die van het inhouden op de snelweg)
Wel opschieten met die plek onder de voorruit.

Maar da's een gave bak! Veel plezier ermee!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD