1979 343dl
- V300 register
- Verbannen
-
De auto werd me per E-mail te koop aangeboden door Gert-J S. voor ? 2000,- , maar de auto was niet eens van hem...
hier zijn mailtje
Hoi Ren?,
Ik ben net nog even in de boeken gedoken en schok van de nieuwprijs van de Volvo. Destijds betaalde men FL 18.389,95 Hollandse knaken voor deze Volvo.
Samen met een vriend (die hem nu kwijt wilt) heb ik er erg veel tijd ingestoken om deze Volvo in deze conditie te krijgen en vooral te houden. Zoals je ziet gaat het om een zeer zeldzame versie die vanaf de fabriek geleverd is met ruitenwissers op de koplampen. Hij heeft pas 97333 echte kilometers gelopen en is vorig jaar helemaal onder handen genomen met Dinitrol.
Voor deze Volvo willen we 2000 euro hebben.
Gr Gertjan
................
Ik ben eens gaan zoeken op internet om meer over het type te weten te komen....en wat vind ik tot mijn grote verbazing... een advertentie met dezelfde auto, maar van een heel ander persoon en een heeel andere prijs...
ik de adverteerder gebeld, en het verhaal voorgelegd... De man was stom verbaasd en kende ook de persoon Gert jan S niet...
na een lang gesprek over de auto en de hobby en een mondelinge overeenkomst betreffende de koop van de auto voor een bedrag ergens rond de ? xxx,xx werd het gesprek afgerond.
( koppeling is inmiddels gemaakt van de auto)
morgen ochtend ga ik naar de auto toe....
Ik kon niks over de auto vinden, wat is het nu precies voor een uitvoering, hoe veel zijn er nog van deze uitvoering etc. etc.
wie me iets meer kan vertellen over deze auto.... dan graag !!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Nog een radiootje erin en klaar is kees:)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
66 coupe;47261 schreef : De auto werd me per E-mail te koop aangeboden door Gert-J S. voor ? 2000,- , maar de auto was niet eens van hem...
Kijk, dat is nog eens interessante informatie! Klinkt als niet zo leuke handelspraktijken, al is het natuurlijk niet tegen de wet. Dit forum is dat handig om elkaar over dit soort knakkers in te lichten. Ik noem nog even de kwestie Ockeloen en de GLT uit 1982 die bij Jack van de Bergh voor z'n neus werd weggekaapt.
Zou dit dezelfde 'handelaar zijn'?
www.volvo300club.nl/advertenties.php?adid=1277
Die is al eens vaker te koop aangeboden:
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=2116
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-