Gered van sloop: Volvo 340 Winner '85
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
let wel: het gewicht is op de bumper gekomen, en vervolgens op de motorkap en onderbalk. een motorkapje is van plaatstaal, die frommelt zo weg... De radiatorbalk is nog lang niet geraakt. En die zit echt maar 10cm achter de bumper.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;47178 schreef : Ik heb ook wel eens een 'winner-achtige' uitvoering gezien en dan stond er 'junior' achterop. Dat was wel in Duitsland, dus misschien dat ze daar niet zo van 'winners' houden........................
De Junior is toch ook officieel de Duitse Winner? Zelfde uitrusting, andere benaming.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens wou de verzekering in het begin maar 1000 gulden geven, en is hier nog veel over gestegeld dat die dat niet waard kon zijn. Toen 11 jaar oud, nieuwe apk 1991er en dan nog niks voor willen geven toen al!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
'84 Winner : geen zijdelingse stootstrips
'85 Winner : de dunste versie van de stootstrips
Blijkt ook hierboven op de foto van Pauls '85 Winner
Andere verschilpunten : op gebied van interieur : '84 donkerblauw-grijze stof op de zetels, '85 lichtgrijs en dunnere stof (Paul, ook bij die van jou ?). Die zetels heb ik ooit ook wel bij een latere basis-340 gezien.
Beide bouwjaren hebben het 'WINNER 1.4'-embleem (een sticker in tamelijk dik plastic) rechts naast de '340' op de achterklep :
Enig uiterlijk verschil dat ik zie bij Pauls '85 handbak en mijn '85 vario is de zwarte fijne 'pinstripe' rondom die van Paul.
Kan zijn dat die 'optioneel' was. Was in die tijd een origineel accessoire (heb zo ook een setje liggen).