Volvo 340 GL van Jarl
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
- Jarl Hulsebosch (GAST)
- Nieuw lid
Zie marktplaats voor de advertentie en anders volvo-plaza.nl
Volgens mij zijn er vaker mensen die wat aanbieden in een topic, maar kan er naast zitten. Zal het niet meer doen.
Jarl
- V300 register
- Verbannen
De winddeflectors heb ik al.
- V300 register
- Verbannen
- Jarl Hulsebosch (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Jarl H;38862 schreef : Edit: Heb t maar weer weggehaald..over de windgeleiders. Op aanraden van Dutchie.
Volgens mij zijn er vaker mensen die wat aanbieden in een topic, maar kan er naast zitten. Zal het niet meer doen.
Klopt, maar eigenlijk is dat niet de bedoeling. Als het goed is worden die posts weggehaald, of de topics gesloten.
Goed bezig, Jarl!
- Jarl Hulsebosch (GAST)
- Nieuw lid
Mijn auto staat te koop en heb er 1 reactie op gehad, maar diegene wil toch niet, want gaat eerst een tijdje alles op de fiets doen. Ofzo?!?
Maargoed...is er vraag naar onderdelen van een 340 GL Vario?
Want dan denk ik eraan om m te demonteren en in stukjes te verkopen. De sloop is zonde...aangezien er een goede motor en vario onder zitten. Een gloednieuw interieur enz.
Hebben jullie een idee of er vraag naar is en zo ja, wat ik dan ongeveer voor onderdelen mag vragen?
Hoop dat jullie iets voor me kunnen betekenen!!
Jarl
- V300 register
- Verbannen
wat t mag kosten, t is maar wat iemand er voor wil geven.
de een vind iets weinig en de ander vind het veel.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Jarl H;40141 schreef : K wil ff een peiling doen. Mag dat?
Mijn auto staat te koop en heb er 1 reactie op gehad, maar diegene wil toch niet, want gaat eerst een tijdje alles op de fiets doen. Ofzo?!?
Maargoed...is er vraag naar onderdelen van een 340 GL Vario?
Want dan denk ik eraan om m te demonteren en in stukjes te verkopen. De sloop is zonde...aangezien er een goede motor en vario onder zitten. Een gloednieuw interieur enz.
Hebben jullie een idee of er vraag naar is en zo ja, wat ik dan ongeveer voor onderdelen mag vragen?
Hoop dat jullie iets voor me kunnen betekenen!!
Jarl
Er is niet zoveel vraag naar onderdelen en bovendien is de prijs niet al te hoog. Een goede volledige auto levert minder werk op en doorgaans meer geld. Ik vind dat je voor een goede automaat, ongeacht DL of GL met nieuwe APK en in goede onderhoudsstaat en goed lopend en werkend toch minimaal 450 euro kunt vragen.