Plaatje 340 '85
- V300 register
- Verbannen
De letters en nummers zijn wat flets. Volgens mij moet ik nog mooie hebben liggen.lucluc;36280 schreef : Ik vind dit een hele strakke bak! In deze periode zijn naar mijn mening de leukste 300's gemaakt. Heb je nog een foto van de achterkant?
http://forum.volvo300club.nl/attachment.php?attachmentid=433&stc=1&d=1190490008
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Vraag 2: heb je volgende week wat te doen? dit in verband met het laten glimmen van mijn groene
- V300 register
- Verbannen
Die tekst was er als eerste af! Vreselijk! Iets met tractor in grote letters.
En die opmerking over '85 en eerdere types. Mijn eerste 340, ergens midden in de jaren '90, was een van '83. De andere 8 waren van later.
De laatste dagen merk ik echt het verschil met latere types. In allerlei kleine dingen.
Volgende week kan ik mijn tijd zelf indelen. En heb ook tijd voor een ander. Maar ik ga niet naar Nijmegen.
- V300 register
- Verbannen
Frans;36483 schreef : Die tekst was er als eerste af! Vreselijk!
Er stond: PANTSERVOERTUIG :humor:
- V300 register
- Verbannen
lucluc;36485 schreef : Er stond: PANTSERVOERTUIG :humor:
Whahahahaha :humor:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Dat was volgens mij ook het eerste wat eraf ging, al was het best wel grappig. Wel apart trouwens dat die 340 eerst van een hele ouwe man was, en dat was de eerste eigenaar. Z'n naam was iets met Hugh... eh... :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
Erik;36491 schreef : Jammer dat het het er af is. Deze auto was daardoor zeer uniek.
Wat maakt een auto uniek?
Ze hadden er net zo goed op kunnen zetten:
"Hoe verknal ik een mooie auto uit de 300 serie met oerlelijke letters van 10cm hoog"
- V300 register
- Verbannen
Markvictor;36203 schreef : Zo zo das echt een pantservoertuig als je het mij vraagt!
Is gewoon een gave he voelen wat er achterop staat. "ik heb heel die auto niet gezien".......
- V300 register
- Verbannen
Markvictor;36504 schreef : Is gewoon een gave he voelen wat er achterop staat. "ik heb heel die auto niet gezien".......
O ja, "pantservoertuig" stond er op.
Gelukkig hebben die lui de auto niet te lang tot hun beschikking gehad om hem verder te verpesten.
Erik vertelde mij voor de lol dat het er op moest blijven staan. Dit in verband met het feit dat het op kenteken papieren stond.
Ha, ha wat leuk. :humor: