Nieuw forumlid met 340 1991 te koop
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
Ik ben net geregistreerd hier (tip van Jeroen van Bodegom!) als forumgebruiker, met als reden dat ik 340 (5 deurs) 1.4 uit 1991 te koop heb, in behoorlijk goede conditie, 111.000 km.
Zelf rijd ik een 965, en ik ben ook moderator van het Volvo 700 Vereniging site ( www.volvo700vereniging.nl ). Reclame toegestaan?
Een advertentie plaatsen kan ik (als niet-lid) niet zelf doen, geloof ik? Ik heb al een paar foto's gemaakt van de auto.
Iemand tips voor een vlotte verkoop? Als Volvo liefhebber zie ik natuurlijk het liefst dat hij gewoon op de weg blijft en iemand er plezier van heeft, vandaar mijn poging via jullie vereniging.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Via deze site kun je andere wijzen op een 'interessante advertentie' hier mag je geen reclame maken voor jezelf, maar als je er een beetje creatief mee omgaat kun je toch wat extra aandacht krijgen;)
Is het trouwens een vario of een handbak?
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
Dank je voor de tip.Doeke Dobma;34039 schreef : Is het trouwens een vario of een handbak?
Het is een vario. Is dat wel of geen pluspunt?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
de Volvo 300 Club website schreef : Hulp voor niet-leden
Als niet-lid kunt je ook advertenties plaatsen! Deze worden wel eerst door onze advertentiebeheerder
beoordeeld. Als je advertentie goedgekeurd is krijg je vanzelf een email berichtje.
ik neem aan dat dit voldoende info biedt?
- V300 register
- Verbannen
Doeke Dobma;34039 schreef : Ik zou zeggen... probeer eens een advertentie te plaatsen via www.volvo300club.nl , daar kan iedereen een ad plaatsen.
Via deze site kun je andere wijzen op een 'interessante advertentie' hier mag je geen reclame maken voor jezelf, maar als je er een beetje creatief mee omgaat kun je toch wat extra aandacht krijgen;)
Nee, dat is ten strengste verboden :crock:
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
Okay, dank je voor de aanwijzing.antiekeradio;34086 schreef : ik neem aan dat dit voldoende info biedt?
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
EricBakker;34060 schreef : Het is een vario. Is dat wel of geen pluspunt?
Tja, de laatste 1400's waren bijna allemaal vario's, dus een schakelbak is redelijk zeldzaam en verkoopt daardoor beter/makkelijker. Kijk maar eens op marktplaats, bijna allemaal vario's.
Dus dat is geen pluspunt. Maargoed, misschien heeft de wagen wel andere pluspunten, bijvoorbeeld geen roest, licht metalen velgen of weinig km's.