show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

nieuw lid

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-08-2007 23:35 #679772 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nieuw lid
Ik ben geen golf-liefhebber, maar toch moet ik het even kwijt: het is een apart exemplaar dat je daar hebt! Ik hoop dat hij in het echt in even goede staat is als op de foto...

WBT je auto: zwart spuiten zou ik persoonlijk alleen doen als je de auto echt weer helemaal strak wilt maken en er net zo zuinig op wilt gaan doen als op je golf, en dan wel door een profi spuiter laten doen. Zonde als het mislukt, dan kan je veel beter de originele kleur houden.

Wat betreft tuning: er valt idd nog zat aan zo'n "ouwelullenbak" te rommelen: spoiler achterop, sneeuwkap op de motorkap, mistpitjes, verstralers... Dan wordt het echt al een heel andere auto! (kijk maar eens rond op het forum en in het fotoalbum op de site voor ideeen...)
Oh, en natuurlijk: welkom op het forum!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-08-2007 12:40 #679801 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nieuw lid
Heej mannen bedankt voor de reacties. Ik denk erover om de volvo gewoon z'n orginele lak te behouden. Daarmee blijf hij ook het meeste waard. en verder is het net wat jullie zeggen. Proberen om hem leuk te maken met orgineel spul en niet te overdreven..

En ja de Golf. Veel mensen vinden het niet zo super wat ik er mee gedaan heb. Maar je wekt er wel aandacht mee hoe hij er bij staat en dat is leuk toch. En orgineel is ook maar zo gewoon.. Maar zo 1 hebben we ook nog in de familie en dat vind ik minstens net zo mooi. Namelijk de meeste luxe uitvoering uit z'n tijd, een 1.5 gls automaat uit 77.. met kleine achterlichten en chrome bumpers..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-08-2007 12:51 #679803 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nieuw lid
Kijk, weet je wat het een beetje is... het is een smaakkwestie. Auto's zijn emotie voor liefhebbers, dus het is vaak een hate it or love it zaak.
Zo vind ik die airdam die je onder die golf hebt echt helemaal niets. Het ontbreken van de bumper daarentegen vind ik wel ontzettend gaaf staan bij deze kar. Maar zo zal iedereen altijd wel iets te zeiken hebben op je auto.
Uiteindelijk gaat het er om dat het beestje bewaard blijft voor het nageslacht en dat je je er zelf goed bij voelt.... Toch?
Ik bedoel... ik ben ook bezig met dikke bumpers om mijn 340 heen... ik denk dat als ik eenmaal klaar ben, 80% van de club het helemaal k*t vindt. Boeie, ik vind het leuk en ik probeer mijn autootje te vertroetelen.
Gewoon lekker in die golf blijven cruisen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2007 16:24 #679823 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic nieuw lid
Mooie auto's!
Wat velgen betreft past alles wat op een Golf past ook, als je de ET-waarde maar in de gaten houdt.

Tipje voor wat meer powahhh! :
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=1389

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-10-2007 16:13 #687496 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nieuw lid
na m'n aanmelden ben ik niet echt actief geweest.. maar in die periode is er wel wat gebeurd met de volvo. En na 3 en half jaar gaat de golf de deur uit omdat ik er gewoon geen plezier aan beleef . Hier een paar plaatjes van hoe de volvo erbij staat :)

Met Powertech velgen in de maten 8j et 05 14 inch met 195 toyo proxis banden
en 9j et 15 met 225 toyo banden.

teven heb ik de achterlichten rood gespoten en de kleine knipperlichtjes in de bumper op het stadslich aangesloten. Ook zitten er gele lampen in de koplampen voor de ouwe look :)




De Grille is Fotoshop hoor :)



GR martin

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2007 16:38 #687499 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic nieuw lid
Erg mooie auto. Kleur velgen misstaat niet. Ik zie dat de achterbumper grijs is en de voorbumper zwart. Toen ik dat zag stelde ik me het lichtgrijze van de achterbumper in het wit voor. Volgens mij wel een aardig gezicht met die velgen erbij.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-10-2007 17:08 #687506 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nieuw lid
Knipperen je knipperlichten in de bumper wel mee als je richting aangeeft? En gaan ze daarna weer constant branden? Da's wel vet!!

En wat voor lampen heb je nu voor je koplampen? H4 met een geel glaasje ervoor?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-10-2007 20:03 #687536 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nieuw lid

Dutchie;38993 schreef : Knipperen je knipperlichten in de bumper wel mee als je richting aangeeft? En gaan ze daarna weer constant branden?


Is bij mijn grijze GLS ook.

Martin, waarom geen plezier meer aan de golf?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-10-2007 21:31 #687543 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nieuw lid

Lucluc;39027 schreef : Is bij mijn grijze GLS ook.


Hmm, das interessant! Hoe heb je dat aangelegd, Martin? ;D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-10-2007 18:24 #687604 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic nieuw lid
zo wat een reacties alweer.

Ten eerste ben ik de golf zat omdat ik geen zin heb om zo over de weg stuiteren en het zegt me eerlijk gezegt ook niet zoveel meer zo'n opvallend ding.. en daar komt nog bij dat de stalling 40 euro per maand kost en het enigste wat ik er in rij is in het weekend in de zomermaanden.

Heel eerlijk gezegt veel ik de volvo wel net zo cool :woops:

de achterbumper is inderdaad grijs maar ik denk ik voor en achter allebeide even een keer demonteer om ze weer lekker fris donkerzwart te maken


De knipperlichten heb ik gewoon doorgelust naar het stadslicht. ze knipper niet meer met het knipperlicht mee. ik denk eraan om in de achterbumper ook van die lichtjes te maken. beetje amerikaanse look hea:yesyes:

en owja die lampen is dit idee:
even klikken op de link .

cgi.ebay.de/2-Stk-H1-H3-H4-H7-HB3-HB4-GE...tem#ebayphotohosting

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD