Puch maxi en aankomende Volvo 340 GL 1.4!
- V300 register
- Verbannen
antiekeradio;27236 schreef : vooral volgas tot 5 meter voor de bocht en dan ankeren lijkt me op den duur kwalijk voor de auto.
[edit] zei de taxichauffeur :humor: [/edit]
Ik wist dat zulke antwoorden zouden komen!, ik bedoel mijn vader rijd rustig (niet langzaam) gewoon met het verkeer meerijden en de auto netjes laten uitrollen, al zijn hele leven is hij zuinig op al zijn auto's (onze ouder opel kadett D, na meer dan 250.000KM zelfde blok en koppeling! en verslijt eigenlijk niks, bij hem moet pas iets vervangen worden als het oud word, ik denk dat mij dat niet zal gebeuren...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Jelmerfriso;27253 schreef : Ik wist dat zulke antwoorden zouden komen!, ik bedoel mijn vader rijd rustig (niet langzaam) gewoon met het verkeer meerijden en de auto netjes laten uitrollen, al zijn hele leven is hij zuinig op al zijn auto's (onze ouder opel kadett D, na meer dan 250.000KM zelfde blok en koppeling! en verslijt eigenlijk niks, bij hem moet pas iets vervangen worden als het oud word, ik denk dat mij dat niet zal gebeuren...
Hahaha, da's gewoon standaard hier, iedereen pakken op z'n woorden :humor:
Maar zoals ik het nu lees, krijg jij een net autootje dan!
- V300 register
- Verbannen
Dutchie;27260 schreef : Hahaha, da's gewoon standaard hier, iedereen pakken op z'n woorden :humor:
Maar zoals ik het nu lees, krijg jij een net autootje dan!
Zeker weten!, het enigste wat nog een noodzaak is, is een cd-speler (die er nu inzit is kapoetski)
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
nijmegenleeft;27277 schreef : Dat merk ken ik niet is dat een japans merk kapoetski of meer oostblok :humor:
Nee, kapoetski is Frans, want alles wat daar vandaan komt gaat kapoetski
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
nijmegenleeft;27182 schreef : Vraag maar aan Frans, bij zijn 340 is trouwens de kleur ook mooi bewaard gebleven van die mooie rode lak.
Meestal is het bijna onmogelijk z`n kleur mooi tehouden.
Mijn 850 was ook half rose geworden.
Nu ik de rode rijd krijg ik het rode probleem een beetje in de gaten.
Vandaag mijn auto gewassen en het dak kreeg een week geleden weer witte vale vlekken. Bijna niet te zien. Net als ongeveer 2 maanden geleden. Nu voor de derde keer in de was gezet in half jaar tijd (nu alleen even de motorkap en dak) en hij is weer prachtig rood. Ik denk dat wanneer je geen aandacht schenkt aan dit "wit vaal" worden de zon verder kan gaan met inbranden en de lak gaat verprutsen. Steeds een beschermlaag aanbrengen.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Vorige week was er een probleempje met de ontsteking/afstelling, hij wou op een gegeven moment niet meer goed stationair lopen. Bij nader onderzoek bleek dit dat de carburateur te rijk stond. Maar onze dag werd helemaal goed gemaakt door 2 vriendelijke monteurs die zeiden: Kiek, das tenminste nog ens een fatsoenlijke auto!. mijn dag kon niet meer stuk:worship:.
En er zal waarschijnlijk een stukje gelast moeten worden aan de auto (precieze plek ga ik nog even na vragen:))