Witte Volvo 343 uit 1983
- V300 register
- Verbannen
Maar als je het leuk vindt, wat ik me best kan voorstellen, mag je er van mij ook een 343 embleem opplakken! :lol:
Is de vervaldatum APK wel correct?
Vervaldatum APK 05-02-2007
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
kale 2 liter met rubbers rond de ramen. De code 21 slaat namelijk op B200K met carb
- V300 register
- Verbannen
Anonymous schreef : Als de auto echt uit mei '83 komt, dan kun je alvast naar een 340 embleem gaan zoeken, tenzij die typmiep dat ook verkeerd heeft overgetypt.
Maar als je het leuk vindt, wat ik me best kan voorstellen, mag je er van mij ook een 343 embleem opplakken! :lol:
Is de vervaldatum APK wel correct?
Vervaldatum APK 05-02-2007
ja hoor, de apk is inmiddels verlopen. ik zou niet weten waarom dit niet goed zou zijn. of de auto goed genoeg is om door de apk te komen is vers twee ik neem aan van wel.
- V300 register
- Verbannen
Anonymous schreef : Het lijkt wel of het een "politie"uitvoering is...
kale 2 liter met rubbers rond de ramen. De code 21 slaat namelijk op B200K met carb
Dit is wat ik vond op internet. bielles.free.fr/bielles-mecanique/343-345.html
- V300 register
- Verbannen
Frans schreef : Je kan op de voorpagina kijken naar modelontwikkeling:
www.volvo300club.nl/modelontwikkeling.php?menu=volvo300
1983/1983 is een overgangsjaar en er is ook sprake van 345 type voordat de 340/360 kwamen.
Ik heb een gehad uit '83 met een 2 liter motor wat ook vreemd was.
Kom maar op met je foto's.
de sneeuw heeft de ' pret ' bedorven. ik kan nu geen foto's maken helaas.
- V300 register
- Verbannen
Bij nader inzien heb ik dat lijstje met motorcodes ook in mijn onderdelenboek van 1980-1985
- V300 register
- Verbannen
variomagic schreef : Aha...dat verklaart een hoop. Een B14.3 is bijna altijd een z.g. Winner uitvoering.
Bij nader inzien heb ik dat lijstje met motorcodes ook in mijn onderdelenboek van 1980-1985
Betekent dit dat het een 343 is of een 340? Ik hoop stilletjes op een 343. Wat heb je zelf voor Volvo?
- V300 register
- Verbannen
Ik nam aan dat je er vrolijk in rondreed! Op hoop van zegen dan maar!bartje255 schreef : ja hoor, de apk is inmiddels verlopen. ik zou niet weten waarom dit niet goed zou zijn. of de auto goed genoeg is om door de apk te komen is vers twee ik neem aan van wel.