show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

MK II Volvo 340L van de rwdstudent

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-03-2007 19:34 #625605 door V300 register
MK II Volvo 340L van de rwdstudent is gemaakt door V300 register
Zoals te lezen was op het tijdelijke forum, had mijn broer een ongelukje gehad met de 340.






Vandaag was een super mooie zonnige dag, dus waarom niet lekker buiten aan de 340 sleutelen. Bovendien moest er toch op korte termijn in ieder geval iets aan gedaan worden aangezien de schadeplekken al flink begonnen te roesten.

het voorscherm head ik gedemonteerd zodat ik overal goed bijkon. Zo goed en kwaad als het kon de boel uitgedeukt. Perfect is het zeker niet te noemen, maar zoals je op de foto ziet, is er op het eerste gezicht weinig meer te zien.



De deur laat ik zoals die is, waarschijnlijk alleen even poetsen meer niet. Er zit wel een lichte vouw in, maar dat kan ik zelf niet beter krijgen denk ik.

Van het achterscherm heb ik de strip er even afgetrokken. Het uitdeuken viel verder ook niet mee, maargoed, het was ook een beste deuk. Het is nu beschermd tegen roest, ik wil er een leuke paintjob voor gaan verzinnen.




Ook heb ik vandaag op mijn persoonlijke sloop nog een stabilisatorstang van een 360 af gehaald (Buis, als je het leest, bedankt :D ) Ik ga eens kijken of ik die op de achteras gemonteerd ga krijgen.

Vervolgens op de terugweg nog even bedacht waarom ik ook alweer die 1 op 8 zuipende tank rij:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2007 19:21 #660738 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic MK II Volvo 340L van de rwdstudent
paaltje zeker?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2007 19:36 #660740 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic MK II Volvo 340L van de rwdstudent
nee een corsa met bijziende bestuurder.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2007 20:55 #660750 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic MK II Volvo 340L van de rwdstudent
Jeps, een opel corsa in de zijkant. Maar als het goed is wordt m'n 340 straks alleen maar mooier.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-03-2007 12:07 #660787 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic MK II Volvo 340L van de rwdstudent
Toch heb je dat best netjes gedaan allemaal!
Mooie kleur heeft je wagen, die velgen passen er erg mooi bij! (welke bandenmaat gaat erop?

Vergeet niet een mooi verslag te maken van die stabilisatorstang he ;). Ik wil het zelf ook al een tijdje, maar wegens tijd en gereedschap gebrek is het er nog nooit van gekomen. Mag ik trouwens vragen wat je voor de stang betaald hebt?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-03-2007 21:14 #660835 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic MK II Volvo 340L van de rwdstudent
Bandenmaat is 185/60-14

Die stabilisatorstang heb ik van een sloper gehaald die ik zelf had staan. Ik weet nog niet of hij gaat passen hoor. Maar dat komt nog wel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-05-2007 14:12 #668823 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic MK II Volvo 340L van de rwdstudent
Vandaag een busje verf op exacte kleur laten maken. De man heeft zelfs een stukje van m'n auto gepoetst, en aan de hand daarvan de kleur op maat gemaakt. Prijs was te doen: 15 euro.

Van de zomer ga ik heel de carroserie bijwerken.

Ook nog langs de velba gereden, en (met korting uiteraard :)) nieuwe olie voor m'n secundair gehaald. Van Erik een andere vario gekocht, die gaat er van het weekend onder.

Weer wat te doen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2007 12:45 #670277 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic MK II Volvo 340L van de rwdstudent

rwdstudent;18633 schreef : Zoals te lezen was op het tijdelijke forum, had mijn broer een ongelukje gehad met de 340.






Vandaag was een super mooie zonnige dag, dus waarom niet lekker buiten aan de 340 sleutelen. Bovendien moest er toch op korte termijn in ieder geval iets aan gedaan worden aangezien de schadeplekken al flink begonnen te roesten.

het voorscherm head ik gedemonteerd zodat ik overal goed bijkon. Zo goed en kwaad als het kon de boel uitgedeukt. Perfect is het zeker niet te noemen, maar zoals je op de foto ziet, is er op het eerste gezicht weinig meer te zien.



De deur laat ik zoals die is, waarschijnlijk alleen even poetsen meer niet. Er zit wel een lichte vouw in, maar dat kan ik zelf niet beter krijgen denk ik.

Van het achterscherm heb ik de strip er even afgetrokken. Het uitdeuken viel verder ook niet mee, maargoed, het was ook een beste deuk. Het is nu beschermd tegen roest, ik wil er een leuke paintjob voor gaan verzinnen.



Ook heb ik vandaag op mijn persoonlijke sloop nog een stabilisatorstang van een 360 af gehaald (Buis, als je het leest, bedankt :D ) Ik ga eens kijken of ik die op de achteras gemonteerd ga krijgen.

Vervolgens op de terugweg nog even bedacht waarom ik ook alweer die 1 op 8 zuipende tank rij:


G*tverdomme!
Achja, 't is je gegunt.
Trouwens nog bedankt voor de uitlaat...... (of ben je d'r nog niet achter:humor: )

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2007 20:54 #670313 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic MK II Volvo 340L van de rwdstudent
Ja, jammer dat ALLES weg is nou.. incl die sedan... Daar zat nog voor 95% goede onderdelen aan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-05-2007 00:19 #670329 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic MK II Volvo 340L van de rwdstudent
gemeente-razia gehad?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD