show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

360 DuvedeC

  • Thomas de Wit (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2005 18:17 #652590 door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic 360 DuvedeC
Hij komt uit Bergen op Zoom, wat dus overduidelijk West-Brabant is. Hij is verkocht door een dame uit Eindhoven(?) die hem verkocht vanwege het overlijden van een van haar ouders. Ik ken de bewoners van die flat best persoonlijk en alleen de man reed nog in de 343, de vrouw niet meer. Het zou mooi zijn als er inderdaad nog een andere zou zijn. Maar ik wil er echt wel van uitgaan dat dit dezeflde auto is aangezien alle zeldzame kenmerken.

Hoe heette die verkoopster trouwens met haar achternaam? Misschien dat ik iets te weten kan komen. Ik kom als keukenmedewerker nooit in de parkeergarage. Maar ik kan wel eens wat rondvragen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-03-2005 19:55 #652591 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 DuvedeC
De verkoopster heet mevrouw Nicole Waaijer, het ging om de auto van haar overleden opa, en er staat me iets van bij dat de auto te bekijken was in Eindhoven. Zelf woont ze in Belgie. De auto was nieuw gekocht op 18-4-'80, maar idd, de kenmerken zijn hetzelfde ja. Alleen vind ik het vreemd dat die auto dan te koop stond in Eindhoven of omgeving, ipv Bergen op Zoom, daarom denk ik dat er mss nog wel eentje van bestaat, zou erg leuk zijn

Groetjes, Steven

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Thomas de Wit (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2005 22:43 #652592 door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic 360 DuvedeC
We zullen zien in dat geval. Waaijer zegt me zo snel niks, maar ik zal het eens nagaan. En als ie nog in de garage staat weten we het snel genoeg.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-03-2005 01:56 #652593 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 DuvedeC
Nou weet ik over welke auto je het hebt... staat geen blue-line achterop, dus vandaar... ik dacht dat je het over de 34* blueline van Jack had, met de 2.0 liter B19A en zo...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-03-2005 09:17 #652594 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 DuvedeC
Ik wil aan jullie het volgende verzoek doen t.a.v. de reactie op de foto van de Duvedec.
Mochten jullie in de toekomst dit type nog meer tegen komen, zouden jullie dan het kentekennummer noteren en naar mij mailen. Ik wil dan met de eigenaars contact opnemen om ervaringen uit te wisselen.
Uiteraard ga ik ook proberen om ze als clublid in te schrijven, dan kan iedereen in de club van dit ontwerp genieten.

Het exemplaar van mij is bijna klaar voor transport om naar de sloop te gaan.
De goede delen gaan voorlopig in de opslag.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD