show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Hallo ik ben nieuw

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-03-2006 18:44 #625156 door V300 register
Hallo ik ben nieuw is gemaakt door V300 register
hallo allemaal.

Ik wil mij even voorstelle. Ik ben een nieuw lid van de volvo 300 club. Ik ben ook in het bezit van een Volvo 340 1.4 4 hand geschakeld. dit voertuig is ooit nieuw gekocht door een oom van mijn vader. hierna heeft mijn vader deze auto over genomen. Hij heeft er hierna nog 13 jaar probleemloos mee gereden. daarna heb ik hem als eerste auto overgenomen. Ik rij momenteel dagelijks in een nieuwere auto. maar ik heb de volvo nooit weg kunnen doen. Ik hou gewoon van die auto.

Ik hoop snel eens een aantal leden te treffen op een van de evenementen. ik weet alleen niet hoe ik een foto van mijn auto moet plaatsen op het forum

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-03-2006 22:14 #653196 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo ik ben nieuw
Welkom Dik!
Al discuserend zag ik je over het hoofd.
Als je van 300 houdt ben je op de juiste plek. Zelf heb ik op moment ook 340 1.4 (4) maar dit is een van de vele die onder mijn achterste heeft gezeten. Start, rijdt, en doet zijn ritje.
Als je naast Preview / post bericht kijkt staat er Upload bijlage naast. Daar muis je op en ga dan bladeren in je foto's. Even muizen op je foto. Dan op upload daaronder klikken en daarna post bericht klikken
Dit is mijn hond die moslim in geworden:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-03-2006 23:22 #653197 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo ik ben nieuw
Hi Dik, welkom!

ik heb je bericht even verplaatst naar 'de showroom' dat is in principe de plaats om jezelf voor te stellen. Plaatjes uploaden kan vrij eenvoudig via "upload bijlage" (naast de knop "Preview / post bericht")

Groetjes Wouter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD