show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo-saab-volvo
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-05-2006 21:58 #625141
door V300 register
Volvo-saab-volvo is gemaakt door V300 register
heren en dames ook,
Na een (kort) uitstapje bij saab, ben ik weer met beide benen terug op het nest.
Vrijdag ga ik mijn 945 polar 2.3i automaat ophalen.
nette auto met een aantal leuke opties, zoals LM velgen (hydra) koplampwissers, verwarmde stoelen, half leer, metallic lak, cruise control.
Ik heb er mee gereden en tja... dat is wel het volvo gevoel ja..
Lekker noord-zuid opstelling ,achterwiel aangedreven, ik heb ook naar 850 ers gekeken maar dat is toch niks die voorwiel aandrijfing (voor mij dan)
De reden om voor een 945 te kiezen tov. 855 was er ook een van kosten en ruimte.
zo'n dwars geplaatste 5 pitter (klinkt wel mooi) is een stuk onderhouds ONvriendelijker ,als een in lengterichting gebouwde 4 pitter.
Daarbij is de B230E (of Fb daar ben ik nog niet uit), het toppunt van betrouwbaarheid.
En een 945 is een stuk ruimer.
Na een (kort) uitstapje bij saab, ben ik weer met beide benen terug op het nest.
Vrijdag ga ik mijn 945 polar 2.3i automaat ophalen.
nette auto met een aantal leuke opties, zoals LM velgen (hydra) koplampwissers, verwarmde stoelen, half leer, metallic lak, cruise control.
Ik heb er mee gereden en tja... dat is wel het volvo gevoel ja..
Lekker noord-zuid opstelling ,achterwiel aangedreven, ik heb ook naar 850 ers gekeken maar dat is toch niks die voorwiel aandrijfing (voor mij dan)
De reden om voor een 945 te kiezen tov. 855 was er ook een van kosten en ruimte.
zo'n dwars geplaatste 5 pitter (klinkt wel mooi) is een stuk onderhouds ONvriendelijker ,als een in lengterichting gebouwde 4 pitter.
Daarbij is de B230E (of Fb daar ben ik nog niet uit), het toppunt van betrouwbaarheid.
En een 945 is een stuk ruimer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-05-2006 22:05 #653831
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo-saab-volvo
Mooie wagen, kleur en velgen passen er ook erg goed bij!
Mijn moeder rijdt nu 850, destijds ook gekeken naar een V90(opvolger van deze), alleen rijdt dat toch anders, ze had een beter gevoel bij de 850.
Ik had zelf voor een 850 gekozen in jouw situatie, toch wat moderner, en een stuk stiller!
Dat onderhoudsonvriendelijk valt ook wel mee, tot op heden nog niks mee aan de hand geweest.
Veel plezier ermee!
(zie je vast ook wel verschijnen op het volvo 700 forum?)
Mijn moeder rijdt nu 850, destijds ook gekeken naar een V90(opvolger van deze), alleen rijdt dat toch anders, ze had een beter gevoel bij de 850.
Ik had zelf voor een 850 gekozen in jouw situatie, toch wat moderner, en een stuk stiller!
Dat onderhoudsonvriendelijk valt ook wel mee, tot op heden nog niks mee aan de hand geweest.
Veel plezier ermee!
(zie je vast ook wel verschijnen op het volvo 700 forum?)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-05-2006 22:36 #653832
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo-saab-volvo
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-05-2006 23:55 #653833
door V300 register
Doe mij maar een 960 3 liter 24 klepper automaat en alle denkbare opties. Met achterwielaandrijving en LPG de meest lekkere, luxe toerauto die er is. Heb een keer in deze achter het stuur gezeten van Rotterdam naar Enschede. Zo'n lekkere auto rijd ik de komende jaren denk ik niet......
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
08-05-2006 13:56 #653834
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Volvo-saab-volvo
Het eerste type 960 met of de 24-klepper of de 16-klepper turbo icm een automaat vind ik echt geweldig, die staat ook hoog op mijn 'to buy' lijstje. Die straalt ultieme degelijkheid uit, en dat merk je vast ook als je erin rijdt. Ik heb op de VKB in een 780 gezeten, dat is ook klasse!
De nieuwere Volvo's rijden natuurlijk ook zeer goed, maar de oudere achterwielaangedreven types hebben bij mij ook de voorkeur.
Echt een hele mooie wagen John! Die velgen vind ik super!
De nieuwere Volvo's rijden natuurlijk ook zeer goed, maar de oudere achterwielaangedreven types hebben bij mij ook de voorkeur.
Echt een hele mooie wagen John! Die velgen vind ik super!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-05-2006 15:14 #653835
door V300 register
Heel mooi John!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-05-2006 19:27 #653836
door V300 register
Moderators: Mark Smeets