Schorsing van voertuig
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Ik ontdekte net bij het het schorsen van een voertuig dat je kunt kiezen voor 1 jaar, 2 jaar of 3 jaar schorsing. Dat is een geweldige vooruitgang.
Dus wil je een project beginnen dan hoef je nu maar 1 keer te schorsen en kun je heerlijk 3 jaar klussen
Mvg.
Erik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wat ik wel heb gehoord is dat het tarief voor 2 jaar 2x zo hoog is en voor 3 jaar 3x zo hoog is. Financieel kost het dus niks minder, het enige voordeel is dan dat je er niet elk jaar aan hoeft te denken om te verlengen. Wel een addertje onder het gras: als je 3 jaar schorst en na een half jaar de schorsing weer beëindigd schijn je geen geld terug te krijgen en heb je dus veel meer betaald d an nodig zou zijn.
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ik vind het trouwens ook weinig moeite hoor. Als de brief binnen komt dat de schorsing verloopt even inloggen op het DigiD en even schorsen. Wel typisch Nederlands dat er elk jaar weer aan verdient moet worden, een schorsing voor onbepaalde tijd zou mijn voorkeur hebben.
- Mark Smeets
- Moderator
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;252898 schreef : Er komt geen brief als reminder, dat is alleen voor de APK. Schorsing verlengen moet je zelf in de gaten houden
Ik krijg altijd keurig een brief hoor Mark, tegenwoordig stuurt rdw zelfs nog een extra herinnering: www.rdw.nl/particulier/nieuws/2017/rdw-s...j-verlopen-schorsing
Het is alleen wel zo, als de brief om een of andere rede niet aankomt pleit dat je niet vrij van een boete.
- Mark Smeets
- Moderator
Mijn youngtimers schors ik wel vaker, maar nooit een heel jaar, dus nooit een brief ontvangen.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen