Spam alarm
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
v0lv0freak;241557 schreef : Nou overdrijven is ook een vak. De rest van het forum is spamvrij en dus prima leesbaar.
nou overdrijven is ook wat sterk uitgedrukt het is wel een geluk dat de rest van het forum niet vol staat. Maar sinds gister avond zijn er weer tegen de 160 berichten erbij gekomen.
v0lv0freak;241557 schreef : ....Maar vrijwilligers mogen zich altijd melden!
ik heb het aan Wouter aangegeven dat ik wil helpen, maar nog niets van gehoord.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Nou..., ik ben óók webmaster, nog altijd... Ik zal eens kijken wat ik kan aanpassen want dit is complete waanzin.v0lv0freak;241446 schreef : Is bekend heren. Wouter is helaas op vakantie, volgens mij is hij de enige 'webmaster'. Als gewone moderator kan ik de beveiliging van het forum niet aanpassen.
Zodra ik tijd heb verwijder ik de hele rits.
For the time being even negeren mensen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Voor je bidden zal ik!setsunakaede;241936 schreef : Ik zal eens kijken wat ik kan aanpassen want dit is complete waanzin.
- Mark Smeets
- Moderator
v0lv0freak;241446 schreef : Wouter is helaas op vakantie, volgens mij is hij de enige 'webmaster'.
2 Fast 4 U;241887 schreef : ik heb het aan Wouter aangegeven dat ik wil helpen, maar nog niets van gehoord.
Wouter is net vertrokken, dus reactie kan even duren.
@ Diede, thanks!
Dat wilde ik ook doen, maar als moderator heb ik daar niet de rechten toe (kon het niet vinden in elk geval :f)
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
v0lv0freak;241950 schreef : Wouter is net vertrokken, dus reactie kan even duren...........
het aanbod van mij was al enkele weken geleden........