Prijzen onderdelen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
21-10-2014 23:23 #633473
door V300 register
Prijzen onderdelen is gemaakt door V300 register
Pff... Dat is toch raar... Dat de onderdelen zo duur zijn geworden tweedehands! Nog vreemder is, dat een volvo 340 (voor 88 benzine kwarttarief) bijna niets meer kost.
Dus de wagens zijn goedkoop, en de tweedehands onderdelen duur. Economisch gezien, is dat vrij raar! Als ik dit met 5 jaar geleden bekijk, zijn de auto's in waarde gedaald en de onderdelen in waarde gestegen.... Ik heb een hele tijd niet meer gekeken, dus dat valt gewoon op. Het gaat niet om onderdelen die volop nog te krijgen zijn in de automaterialen zaak, die zijn niet zo gek veel duurder geworden. Het zijn de volvo 340 specifieke onderdelen.
Of de onderdelen zijn niet in waarde gestegen, men vraagt er gewoon erg veel voor. Dat kan ook. Ik heb vroeger nog wel het 1 en ander bij de dealer gehaald, maar er worden nu zat onderdelen boven dealerprijs aangeboden!
En dan zijn ze soms niet eens nieuw... Het viel me gewoon op. Als je er plek voor hebt, kun je het beste 2 gelijke auto's kopen.
Een hele goede 340, en 1 sloop versie voor de onderdelen. Want een sloopversie kun je weer wel voor een habbekrats krijgen...
Dus de wagens zijn goedkoop, en de tweedehands onderdelen duur. Economisch gezien, is dat vrij raar! Als ik dit met 5 jaar geleden bekijk, zijn de auto's in waarde gedaald en de onderdelen in waarde gestegen.... Ik heb een hele tijd niet meer gekeken, dus dat valt gewoon op. Het gaat niet om onderdelen die volop nog te krijgen zijn in de automaterialen zaak, die zijn niet zo gek veel duurder geworden. Het zijn de volvo 340 specifieke onderdelen.
Of de onderdelen zijn niet in waarde gestegen, men vraagt er gewoon erg veel voor. Dat kan ook. Ik heb vroeger nog wel het 1 en ander bij de dealer gehaald, maar er worden nu zat onderdelen boven dealerprijs aangeboden!
En dan zijn ze soms niet eens nieuw... Het viel me gewoon op. Als je er plek voor hebt, kun je het beste 2 gelijke auto's kopen.
Een hele goede 340, en 1 sloop versie voor de onderdelen. Want een sloopversie kun je weer wel voor een habbekrats krijgen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
22-10-2014 08:40 #951502
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Prijzen onderdelen
jij hebt vast bij volvo 340 onderdelen gekeken? Die zijn ook veel te duur
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-10-2014 09:51 #951503
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Prijzen onderdelen
Het was mij ook al opgevallen dat sommige 2e hands onderdelen worden aangeboden voor prijzen die boven die van nieuwe onderdelen liggen. Gelukkig heb je een keus.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-10-2014 10:21 #951505
door V300 register
Wat Mark zegt. Ik heb daar alleen onderdelen gekocht tijdens de VKB want enorme korting
Gewoon goed zoeken op een sloop (in de Randstad nutteloos, want al jaren afgevoerd) of een advertentie hier of op MP plaatsen :yesyes:
Gewoon goed zoeken op een sloop (in de Randstad nutteloos, want al jaren afgevoerd) of een advertentie hier of op MP plaatsen :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-10-2014 13:39 #951510
door V300 register
Ik heb gelukkig een goed adresje
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-10-2014 12:53 #951539
door V300 register
5.15 minuut....
v0lv0freak;232907 schreef : jij hebt vast bij volvo 340 onderdelen gekeken? Die zijn ook veel te duur
5.15 minuut....
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-10-2014 11:48 #951571
door V300 register
Dafhobby heeft nu 1 of ander virus op zijn site staan bij het openen: php/obfuscated.f
Das jammer, want dafhobby is nu net wel een goede shop! Overigens hij heeft hem vermoed ik zelf niet erop gezet, maar iemand anders...
Ik kan me niet voorstellen dat je het zelf doet, tenzij je klanten wil wegjagen.
Das jammer, want dafhobby is nu net wel een goede shop! Overigens hij heeft hem vermoed ik zelf niet erop gezet, maar iemand anders...
Ik kan me niet voorstellen dat je het zelf doet, tenzij je klanten wil wegjagen.
Moderators: Mark Smeets