Account op Volvo 300 Club Forum tijdelijk geschorst
- V300 register
- Verbannen
Hallo,Beste Nicholas,
Je account op het Volvo 300 Club Forum Forum is tijdelijk bevroren omdat iemand meer dan 5 keer heeft geprobeerd in te loggen op jouw account met een verkeerd wachtwoord. Je kunt daarom de komende 15 minuten niet inloggen.
De persoon die probeerde in te loggen op je account heeft het volgende ip adres: 46.118.157.232. Dit IP is het unieke adres van de computer waarvanaf de persoon probeerd in te loggen. Ontvang je deze e-mail regelmatig met het zelfde IP adres, neem dan contact met ons op.
Vergeet niet dat je wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op de onderstaande link:
forum.volvo300club.nl/login.php?do=lostpw
Met Vriendelijke Groet,
Volvo 300 Club Forum Forumbeheer
Het is nu al de vierde keer dat ik zo'n email ontvang, al drie keer van hetzelfde ip-adres, uit Oekra?ne en 'recently reported forum spam source'.
Ik heb mijn paswoord al aangepast ondertussen. Zijn er nog meer mensen die deze melding krijgen de laatste weken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
dit specifieke IP adres is inderdaad vaker voorbij gekomen dus die ga ik maar preventief bannen denk ik.. ik heb ook nog 1 andere, ook uit Oekra?ne.
graag aan iedereen die zich hier ook aan ergert de oproep om het betreffende IP adres hier te posten!!!
- V300 register
- Verbannen
Inderdaad ook Oekra?nees. Of Oekra?ns? Oekra?nisch..?
[/FONT]
- V300 register
- Verbannen
Vervelend, dit soort zaken.
- V300 register
- Verbannen
Hier mag je klagen over dat IP adres
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
setsunakaede;230039 schreef : Oostbloks
Vervelend, dit soort zaken.
:nono: ex oostbloks :lol:
- V300 register
- Verbannen