Account op Volvo 300 Club Forum tijdelijk geschorst

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2014 12:15 #633345 door V300 register

Beste Nicholas,

Je account op het Volvo 300 Club Forum Forum is tijdelijk bevroren omdat iemand meer dan 5 keer heeft geprobeerd in te loggen op jouw account met een verkeerd wachtwoord. Je kunt daarom de komende 15 minuten niet inloggen.

De persoon die probeerde in te loggen op je account heeft het volgende ip adres: 46.118.157.232. Dit IP is het unieke adres van de computer waarvanaf de persoon probeerd in te loggen. Ontvang je deze e-mail regelmatig met het zelfde IP adres, neem dan contact met ons op.

Vergeet niet dat je wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op de onderstaande link:
forum.volvo300club.nl/login.php?do=lostpw

Met Vriendelijke Groet,
Volvo 300 Club Forum Forumbeheer

Hallo,

Het is nu al de vierde keer dat ik zo'n email ontvang, al drie keer van hetzelfde ip-adres, uit Oekra?ne en 'recently reported forum spam source'.
Ik heb mijn paswoord al aangepast ondertussen. Zijn er nog meer mensen die deze melding krijgen de laatste weken?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2014 14:40 #948769 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Account op Volvo 300 Club Forum tijdelijk geschorst
Ja, deze melding is sinds een paar dagen "overal" in mijn inbox te vinden.. met name van gebruikers van wie het mail adres niet meer werkt zodat er een bounce naar het webmaster adres gaat.

dit specifieke IP adres is inderdaad vaker voorbij gekomen dus die ga ik maar preventief bannen denk ik.. ik heb ook nog 1 andere, ook uit Oekra?ne.
graag aan iedereen die zich hier ook aan ergert de oproep om het betreffende IP adres hier te posten!!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2014 16:23 #948774 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Account op Volvo 300 Club Forum tijdelijk geschorst
Waarschijnlijk is dit het andere adres waarover je het hebt: [FONT=&quot]134.249.50.225
Inderdaad ook Oekra?nees. Of Oekra?ns? Oekra?nisch..?
[/FONT]

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2014 17:24 #948775 door V300 register
Oostbloks ;)

Vervelend, dit soort zaken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2014 17:26 #948776 door V300 register
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Hier mag je klagen over dat IP adres

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2014 17:49 #948778 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Account op Volvo 300 Club Forum tijdelijk geschorst

setsunakaede;230039 schreef : Oostbloks ;)

Vervelend, dit soort zaken.

:nono: ex oostbloks :lol:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2014 20:43 #948782 door V300 register
Beide adressen die in dit topic staan, staan nu op de IP banlist. Complaints sturen aan de betreffende provider laat ik aan anderen over... Het is nu toch rommelig in Oekra?ne dus voor mij n vraag of eea goed terecht komt bij complaints +)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC