Youngtimer verzekering
- Raynor Tolsma
- Nieuw lid
Links en rechts zie ik dat youngtimer verzekeringen een stuk goedkoper zijn dan een normale auto verzekering. Voor een auto uit midden jaren '90 kan het al aardig lonen om hier op over te gaan, althans zo lijkt het.
Iemand enig idee hoe dit zit? Ben je gewoon goed verzekerd? Wat zijn de voorwaarden of verdere risico's?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laszlo Mogyorossy
- Nieuw lid
www.ovhv.nl
En nee, verder geen bindingen , alleen tevreden klant.
- V300 register
- Verbannen
- Raynor Tolsma
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Het aanbod oldtimerverzekeringen wat geen 1e auto vraagt is tegenwoordig eigenlijk 0. GIO doet het nog, maar is duurder. Voor youngtimers zal dat ook wel gelden, maar misschien kun je met www.knac.nl/verzekeringen/knac-youngtimerverzekering/ gaan onderhandelen.
- Mark Smeets
- Moderator
powerflux;228343 schreef : OVHV wil sinds kort dat je ook een dagelijkse auto hebt voor woon-werk als je een oldtimerverzekering wil. voor hun youngtimerverzekering heeft altijd gegolden dat je ook een oldtimer bij hun moest hebben geregistreerd.
Het aanbod oldtimerverzekeringen wat geen 1e auto vraagt is tegenwoordig eigenlijk 0. GIO doet het nog, maar is duurder. Voor youngtimers zal dat ook wel gelden, maar misschien kun je met www.knac.nl/verzekeringen/knac-youngtimerverzekering/ gaan onderhandelen.
Klopt, bij OVHV moet je ook een oldtimer bij hun verzekerd hebben voordat je een youngtimer kunt verzekeren. En max 5000 per jaar.
Bij GIO moet je minimaal 24 zijn. Nu ik dat ben stap ik dit jaar ook over naar GIO met de youngtimer. Dagelijks toegestaan en max 20.000 per jaar.
- Raynor Tolsma
- Nieuw lid
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;228344 schreef : Klopt, bij OVHV moet je ook een oldtimer bij hun verzekerd hebben voordat je een youngtimer kunt verzekeren. En max 5000 per jaar.
Zit er bij OVHV ook een leeftijdsbeperking aan?
Ik zie mogelijkheden, de Millionaire als oldtimer (26 jaar oud), en de Special als youngtimer (24 jaar oud). Maar ik ben zelf nog maar 21