onderhoudsboekje
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-04-2014 19:54 #633235
door V300 register
onderhoudsboekje is gemaakt door V300 register
Ik heb mijn 340 1.4 GL CVT aangeschaft bij twee Volvo liefhebbers (naast de 340, 2 x 850 en 1x 740)
Zij hadden de wagen oktober 2013 aangeschaft bij Autobedrijf van den Hout in Bladel.
De 340 heeft 86000 km op de teller staan en een sticker van autobedrijf Salva Valkenswaard achterop de kofferdeksel.
In het boekje staat tot 81000 km onderhoud met een stempel van autobedrijf Salva Valkenswaard..
Als ik op garantiebewijs kijk zie ik een ander kenteken (dit kenteken staat niet op RDW) ... vraag naar de bekende weg, maar dan betekent dit toch dat het boekje niet bij de auto hoort!?? Vreemde is autobedrijf Salva, kilometerstanden beurten komt vrijwel overeen met auto.. mapje, instructieboekje alles zat erbij.
Vorige eigenaar e.d. staat niet in boekje.. wat is jullie gedachte hierbij?
Zij hadden de wagen oktober 2013 aangeschaft bij Autobedrijf van den Hout in Bladel.
De 340 heeft 86000 km op de teller staan en een sticker van autobedrijf Salva Valkenswaard achterop de kofferdeksel.
In het boekje staat tot 81000 km onderhoud met een stempel van autobedrijf Salva Valkenswaard..
Als ik op garantiebewijs kijk zie ik een ander kenteken (dit kenteken staat niet op RDW) ... vraag naar de bekende weg, maar dan betekent dit toch dat het boekje niet bij de auto hoort!?? Vreemde is autobedrijf Salva, kilometerstanden beurten komt vrijwel overeen met auto.. mapje, instructieboekje alles zat erbij.
Vorige eigenaar e.d. staat niet in boekje.. wat is jullie gedachte hierbij?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-04-2014 20:09 #943885
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic onderhoudsboekje
Ik snap je verhaal niet zo goed. Waar staat dat andere kenteken in, in het onderhoudsboekje? Dan kun je er wel vanuit gaan dat dit boekje niet bij de auto hoort. Als het kenteken niet in de RDW basis staat is het allang gesloopt. Ja of eventueel buitenland.
Wat ook kan, is dat er 1 letter of cijfer verkeerd is ingevuld, vergeleken met het nummerbord. Dan hoort dat boekje echt wel bij de auto.
Wat ook kan, is dat er 1 letter of cijfer verkeerd is ingevuld, vergeleken met het nummerbord. Dan hoort dat boekje echt wel bij de auto.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-04-2014 20:44 #943890
door V300 register
Hoi Mark,
In het onderhoudsboekje zit een garantiebewijs, waarop dit andere kenteken staat.
In het onderhoudsboekje zit een garantiebewijs, waarop dit andere kenteken staat.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-04-2014 23:12 #943898
door V300 register
Dan hoort dit garantiebewijs niet bij de auto.
Misschien heeft de voormalige eigenaar van de Volvo 2x een 340 gekocht, en is dat garantiebewijs van de eerdere 340. Of hij/zij vond een garantiebewijs gewoon leuk voor de heb.
Misschien heeft de voormalige eigenaar van de Volvo 2x een 340 gekocht, en is dat garantiebewijs van de eerdere 340. Of hij/zij vond een garantiebewijs gewoon leuk voor de heb.
Moderators: Mark Smeets