Gratis spullen (en bijna gratis spullen)
- V300 register
- Verbannen
Ik heb een probleempje, waarschijnlijk herkenbaar voor jullie, maar toch: plaatsgebrek :snif:
Om die rede moet de schuur eens opgeruimd worden. Spullen die ik zelf niet gebruik moeten weg, sommige spullen via verkoop (tegen lage prijzen), anderen gratis weggeven, en uiteindelijk zal de rest zijn einde in de millieustraat vinden.
Om deze spullen gaat het.
Gratis:
-groene zitting achterbank
-set van 4 deurpanelen (binnenkant) voor een 360 GLT. In nette staat, beginnen wel licht te bobbelen.
-set van 4 deurpanelen (binnenkant) basis (niet gestoffeerd), de achterpanelen zijn perfect, links voor bobbelt flink, rechtsvoor ligt in 3 stukken uit elkaar.
-set van 2 deurpanelen (binnenkant) gestoffeerd met ruitstof, in zeer goede staat!
-mkII grill zonder embleem
-mkIII grill met gebroken bevestigingspunten
-reservoir koelvloeistof Volvo 343 mkI
-diverse gebruikte deurrubbers (geen raamschraaprubbers, maar echt de rubbers tussen deur en carosserie.
-geluidsdempingsmatten voor het interieur
-plastic wat aan de binnenkant van de deuren zit om de binnenpanelen te beschermen tegen vocht.
Tegen dumpprijzen:
-complete deur links achter, kleur: blauw/grijs metallic, zonder roest of deuken.
-nieuwe wielkastranden achter, om in te lassen. Zijn in goede staat, maar hebben last van lichte oppervlakkige vliegroest.
-motorkap mkIII model, in vuurrood. Zit nog goed in de lak maar is voor doorgeroest.
-Kachelunit met luchtcirculatiestand
-Achterruit sedan, aansluitpunten verwarming moeten weer vast gelijmd worden.
-diverse radio/cassete radio's uit de jaren 80/90
Wie wil deze spullen redden?
Wat niemand komt halen zal waarschijnlijk begin mei eindigen bij de oud ijzerboer of op het containerpark.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Zijn het algemene radio's of specifieke oude volvo's werkend?
Bij verkoop hebben ze bij hem er nl. Uitgehaald:lol:
- V300 register
- Verbannen
Duur spul dus. Rubbers kan iedereen denk ik wel gebruiken. Zijn net van die dingen van...
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
arthianus;227553 schreef : Zijn het algemene radio's of specifieke oude volvo's werkend?
Universele radio's, uit mijn hoofd een Phillips radio/cd, een Alpine radio/cassette met cd wisselaar, en een Blaupunkt San Remo.
Geen slecht spul in elk geval
Ik heb geloof ik ook nog wel originele Volvo radio's liggen. Tegen een mooi bod mogen die eventueel ook wel weg...
Markvictor;227558 schreef : Die wielkastranden zijn nieuw 40 a 50 euro... Uit mijn hoofd...
Duur spul dus. Rubbers kan iedereen denk ik wel gebruiken. Zijn net van die dingen van...
Wielkastranden zijn inderdaad best duur als je ze nieuw koopt. Gelukkig dat ze mij iets minder hebben gekost.
Het idee was om ze te gebruiken voor de Millionaire, maar die is opgeknapt met gewone plaatjes staal. Ze zijn dus gewoon overbodig geworden.
Deze zijn toch gewoon het zelfde als van een 4 deurs?powerflux;227566 schreef : zitten er ook deurkaarten tussen voor de 3-deurs?
Die heb ik inderdaad, ze zitten op de GLT panelen gemonteerd. Ik moet even kijken, want misschien heb ik ze ook wel ergens los liggen.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Misschien dat je in de war bent met de verschillende types die geleverd zijn. Er is namelijk een luxe type met eigenlijk 2 bakken tegen elkaar (+-60cm lang), en er is een minder luxe versie met ??n kleinere bak (+- 30cm lang). De eerste kwam vaak voor op gestoffeerde deurpanelen, en de 2e of de niet gestoffeerde panelen.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
deurkaarten = dat grote stuk plastic+karton wat tegen de deur zit. een deurpaneel. niet dat bakje voor evt kaarten of ijskrabbers
- V300 register
- Verbannen
Die heb ik staan voor een 3-deurs, met de groffere grijze stof gestoffeerd. Deze komen nog uit een 3-deurs 360 basis.