wie herinnert zich dit nog?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
11-03-2014 02:09 #633146
door V300 register
wie herinnert zich dit nog? is gemaakt door V300 register
nl.wikipedia.org/wiki/Porsche-arrest
Een vreselijk ongeluk op de weg van Oss naar Nistelrode waarbij 4 inzittenden van een volvo 340 om het leven kwamen.
Alhoewel, ongeluk?......
Een vreselijk ongeluk op de weg van Oss naar Nistelrode waarbij 4 inzittenden van een volvo 340 om het leven kwamen.
Alhoewel, ongeluk?......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
12-03-2014 17:24 #943071
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wie herinnert zich dit nog?
yep... bekende stof voor de jurist in mij :+
de bottomline was (als ik het mij goed herinner) dat ondanks dat het naar mijn idee ging om iemand die doodslag pleegde met behulp van een porsche, dit niet onder de noemer doodslag geschaard kon worden wegens ontbreken van de opzet. Zal die wiki pagina nog wel eens lezen.
Saillaint en bizar detail is dat de betreffende bestuurder niet zo heel lang geleden nogmaals een ernstig ongeval veroorzaakt heeft.
de bottomline was (als ik het mij goed herinner) dat ondanks dat het naar mijn idee ging om iemand die doodslag pleegde met behulp van een porsche, dit niet onder de noemer doodslag geschaard kon worden wegens ontbreken van de opzet. Zal die wiki pagina nog wel eens lezen.
Saillaint en bizar detail is dat de betreffende bestuurder niet zo heel lang geleden nogmaals een ernstig ongeval veroorzaakt heeft.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
12-03-2014 18:56 #943077
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wie herinnert zich dit nog?
De bestuurder was de maisvelden in gevlucht en meldde zich aantal uren later bij het ziekenhuis omdat hij gewond was. Probeerde nog de smoes dat hij de bijrijder was......
Moderators: Mark Smeets