Data RDW
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
General Custom;238923 schreef : Ik eerst ook niet, maar de instinker zit er in dat de gekleurde lijnen geen trend weergeven. Je moet eigenlijk naar de gekleurde punten boven elkaar kijken. Dan zie je een dalende trend in het aantal auto's van een bepaalde kleur.
De grijze bijvoorbeeld zijn van +-400 naar +-275 naar +-240 in absolute aantallen gegaan.
(Vat ik hem zo toch wel goed Jannick? :halo:)
Klopt, het hadden eigenlijk staaf diagrammen moeten zijn.
Conclusie is wel dat ook de totale aantallen dalen!
Dank voor het Uitwerken Jannick! Ik heb je PB met uitgebreide data ontvangen. In VV 58 hiervan een uitgebreider verslag
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Yannick;238957 schreef : Maar hoe kan het dat er hier 1.000.000+ zijn gemaakt en er nu zo weinig nog echt rond rijden?
Die 1.000.000 auto's zijn in elk geval niet allemaal in Nederland geleverd (zou wel leuk geweest zijn, in die tijd zou 1 op 5 auto's een 300-serie zijn geweest). Daarnaast zijn het gebruiksvoorwerpen, welke na 15-20 jaar meestal worden afgedankt en naar de sloop of export gaan... Al die auto's zijn dus gewoon weg.
Ik weet nog wel dat ik begin jaren 2000 een keer met opa op de sloop was, toen zag je ze met bosjes! Net zoveel als je de S40/V40 nu op de sloop tegen komt (de 440/460 is ook alweer zo'n beetje voorbij).
- Floris Schropp
- Nieuw lid
General Custom;238960 schreef : Die 1.000.000 auto's zijn in elk geval niet allemaal in Nederland geleverd (zou wel leuk geweest zijn, in die tijd zou 1 op 5 auto's een 300-serie zijn geweest). Daarnaast zijn het gebruiksvoorwerpen, welke na 15-20 jaar meestal worden afgedankt en naar de sloop of export gaan... Al die auto's zijn dus gewoon weg.
Ik weet nog wel dat ik begin jaren 2000 een keer met opa op de sloop was, toen zag je ze met bosjes! Net zoveel als je de S40/V40 nu op de sloop tegen komt (de 440/460 is ook alweer zo'n beetje voorbij).
maak daar maar 7 jaar van..
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Jannick;238970 schreef : Eigenlijk achterlijk, hoe kort auto's eigenlijk gebruikt worden.
Deze ff kijken: tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2015-2016/einde-van-bezit.html