Forumtransport
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dutchie;154010 schreef : Wie gaat er naar de Ardennenrit en kan voor mij op de terugweg een set GLT-velgen meenemen? Mark heeft die voor me geregeld, maar ik vind het nogal ver... Dus als er nog mensen langs Nijmegen komen... :yummie:
Jeroen en Erik halen binnenkort die GLT uit Echt op, en zoals het er naar uitziet moet Jeroen ook nog even langs mij. En de GLT gaat naar Landhorst, dus dat is dichtbij of niet?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;153960 schreef : Ok, nieuwe vraag! Wie wil er voor mij, of euh... voor mijn vriendin;) een stel wieldoppen ophalen in Werkendam? Als iemand in de buurt woont... De verkoper wil ze niet versturen:(
Daarna zouden via de VKB in Friesland kunnen belanden.
Alvast bedankt!
Doeke!
Ik kan ze in ieder geval ophalen in Werkendam (??n van mijn werkplaatsen) en dan gaan ze naar Leerdam.
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;154016 schreef : Jeroen en Erik halen binnenkort die GLT uit Echt op, en zoals het er naar uitziet moet Jeroen ook nog even langs mij. En de GLT gaat naar Landhorst, dus dat is dichtbij of niet?
Die velgen die onder die GLT liggen, zijn dat die waar jij het ook over had? Ik dacht dat het om een losse set ging...
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dutchie;154231 schreef : Die velgen die onder die GLT liggen, zijn dat die waar jij het ook over had? Ik dacht dat het om een losse set ging...
Nee het gaat idd om een losse set, dus niet de velgen onder die auto!
Maar Echt - Born = 10 minuten. Dus leek me een goede oplossing om hun dan die velgen mee te geven

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-