De 100 lelijkste auto's
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Stefan;67514 schreef : Nee, dat vind ik net weer helemaal niks. Die dingen rijden 1 op 2.
de blazer die een maatje van me aan het restaureren is reed voor de metamorfose 100% origineel 1 op 6 op benzine en een versie op gas loopt ongeveer 1 op 5, er komt nu een blok in met bijna de dubbele motorinhoud en de verwachting is dat dat verbruik rond de 1 op 3 uit gaat komen. 1 op 2 is wel aardig overdreven voor een std blazer:D
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
volvomaniac;67593 schreef : En wat betreft de citroen (wr)axel, mijn ouders hebben er 1 gehad, en die begon na drie maanden al te roesten.
Er waren wel meer typen auto's die goed konden roesten. Neem bijvoorbeeld de Alfa-Romeo Alfasud en de Fiat Ritmo. Het is lang geleden dat ik dergelijke wagens nog heb zien rijden. Opels uit de jaren '80 en uit het begin van de jaren '90 konden ook heel erg goed roesten. Zo nu en dan kom ik nog wel eens een krokante Astra of Kadett tegen. Volvo deed het wat dat betreft beter. Niet dat ze helemaal niet kunnen roesten...
- J. Ruiter
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Stefan;67638 schreef : Er waren wel meer typen auto's die goed konden roesten. Neem bijvoorbeeld de Alfa-Romeo Alfasud en de Fiat Ritmo. Het is lang geleden dat ik dergelijke wagens nog heb zien rijden. Opels uit de jaren '80 en uit het begin van de jaren '90 konden ook heel erg goed roesten. Zo nu en dan kom ik nog wel eens een krokante Astra of Kadett tegen. Volvo deed het wat dat betreft beter. Niet dat ze helemaal niet kunnen roesten...
Fiat Ritmo! Da's ook een leuke wagen. In 's-Heerenberg rijdt er nog eentje rond.
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;67690 schreef : Fiat Ritmo! Da's ook een leuke wagen. In 's-Heerenberg rijdt er nog eentje rond.
Vroeger had je de Ritmo Abarth. Dat waren hele rappe auto's. In die tijd had je ook nog de hoekige Lancia Delta. Daar waren ook enkele sportieve versies van.
Waar zijn trouwens de Daihatsu Move en de Suzuki Wagon R+ in de lijst?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
- J. Ruiter
- Verbannen