Sloop onderdelen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-12-2005 15:22 #625251
door V300 register
Sloop onderdelen is gemaakt door V300 register
Ik heb vanmorgen maar eens de stoute schoenen aangetrokken en: op naar de sloop(in assen), voor wat onderdelen aan mijn nieuwe aanwinst de 340 uit 86.
Dus ik na een uurtje sleutelen met een klokje voor in het midden(was maar de vraag in mijn geval of ik het ook weer ingebouwd krijg, maar dat ter zijde) 5 lampjes voor in het dashboard en twee zijvakken voor aan deur op naar de kassa.
Wil de beste man er 25 euro voor hebben.....ik heb het maar weer terug gelegd! Leek me een beetje veel voor een paar gadgets.
In elk geval had die ook nog een redelijke achterdemper voor een 340 onder een auto en daarin zaten ook achtergordels voor de prijs van(zelf uitbouwen) 50 euro. Leek me ook erg veel.
Wat zijn nu "marktconforme"prijzen voor deze onderdelen?
En wat zijn de prijzen voor een EMVK en tachorelais?
Dus ik na een uurtje sleutelen met een klokje voor in het midden(was maar de vraag in mijn geval of ik het ook weer ingebouwd krijg, maar dat ter zijde) 5 lampjes voor in het dashboard en twee zijvakken voor aan deur op naar de kassa.
Wil de beste man er 25 euro voor hebben.....ik heb het maar weer terug gelegd! Leek me een beetje veel voor een paar gadgets.
In elk geval had die ook nog een redelijke achterdemper voor een 340 onder een auto en daarin zaten ook achtergordels voor de prijs van(zelf uitbouwen) 50 euro. Leek me ook erg veel.
Wat zijn nu "marktconforme"prijzen voor deze onderdelen?
En wat zijn de prijzen voor een EMVK en tachorelais?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-12-2005 16:15 #654071
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sloop onderdelen
koen schouten zegt (via mail):
Doldersum???
Doldersum???
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-12-2005 10:13 #654072
door V300 register
Klopt, ik kreeg ook nog via de mail van een V3C lid een adres van een Volvo slopen even boven Groningen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-12-2005 22:19 #654073
door V300 register
was gisteren mij sloper Maris in groningen daar stonden nog 2 stuks 340 met 5 bak en gordels achterin 5deurs die is meestal niet zo duur
Moderators: Mark Smeets