Plaatjes voor de voorpagina
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2005 18:01 #625114
door V300 register
Plaatjes voor de voorpagina is gemaakt door V300 register
Hoi Allemaal,
hebben jullie de wisselende plaatjes op de voorpagina al gezien?
www.volvo300club.nl
er komt als het goed is 1 van een serie van 10 plaatjes onder de titel te staan.
dit plaatje wisselt iedere keer als de pagina geladen wordt.
Bij deze de oproep aan jullie allemaal om eens te kijken of je nog mooie fotos hebt van een mooie volvo 300!!!
het is de bedoeling plaatjes te plaatsen waar de auto duidelijk op staat, met een neutrale achtergrond. De huidige plaatjes geven wel een goed idee wat de bedoeling is denk ik.
fotos mag je naarDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. sturen, liefst maximaal 800 pixels breed.
(verkleinen met IrFanview, Photoshop, ACDsee, zeker NIET met microsoft photo editor!!!!)
als het een foto van jezelf is en je je nummerbord niet leesbaar op de site wilt hebben kun je dit zelf doen in je foto programma of het er even bij vermelden.
Groetjes Wouter
hebben jullie de wisselende plaatjes op de voorpagina al gezien?
www.volvo300club.nl
er komt als het goed is 1 van een serie van 10 plaatjes onder de titel te staan.
dit plaatje wisselt iedere keer als de pagina geladen wordt.
Bij deze de oproep aan jullie allemaal om eens te kijken of je nog mooie fotos hebt van een mooie volvo 300!!!
het is de bedoeling plaatjes te plaatsen waar de auto duidelijk op staat, met een neutrale achtergrond. De huidige plaatjes geven wel een goed idee wat de bedoeling is denk ik.
fotos mag je naar
(verkleinen met IrFanview, Photoshop, ACDsee, zeker NIET met microsoft photo editor!!!!)
als het een foto van jezelf is en je je nummerbord niet leesbaar op de site wilt hebben kun je dit zelf doen in je foto programma of het er even bij vermelden.
Groetjes Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2005 18:04 #648021
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Plaatjes voor de voorpagina
Ehm, waaromniet met photo editor? Vind dit persoonlijk nog altijd een van de handigste programmas...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2005 18:10 #648022
door V300 register
omdat dat je fotos gewoon zwaar verkloot!!
je kunt het proberen, maar ik zet ze er niet op ;-)
heb deze fout gemaakt bij een aantal foto's van klokken op mn vaders website, heerlijk handig programma inderdaad, totdat je er later achter komt dat het ook zonder 'trapgevel ipv schuin lijntje' kan.
als je wilt kan ik wel wat voorbeelden aanwijzen?
Groetjes Wouter
je kunt het proberen, maar ik zet ze er niet op ;-)
heb deze fout gemaakt bij een aantal foto's van klokken op mn vaders website, heerlijk handig programma inderdaad, totdat je er later achter komt dat het ook zonder 'trapgevel ipv schuin lijntje' kan.
als je wilt kan ik wel wat voorbeelden aanwijzen?
Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2005 18:16 #648023
door V300 register
aha, nou goed dan. Ik mail je een paar van een van mijn skivakanties. Ze zijn met XNView geknipt (tenminste, ik neem aan dat zelfs bij het mooiste landschap de auto toch wel meer dan 20% van de fotos moet uuitmaken). Kijk maar of je ze geschikt vind, gezien het geen "Showroom"-Fotos zijn. Ik vind ze echter wel "uit het leven gegrepen" en geven mij een goed gevoel over de 3-serie.
En anders scan ik misschien t.z.t nog wat neutralere.
En anders scan ik misschien t.z.t nog wat neutralere.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2005 18:24 #648024
door V300 register
Enne, wat is een mooie 300 ? Ik vind de mijne wel mooi. Ik ben eens benieuwd of jij dat ook vindt ;-)
Hmmm, waarom eigenlijk niet de nummerplaat zichtbaar laten ? Ik bedoel, moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar wat spreekt daar eigenlijk tegen ?
(Bericht gewijzigd door thomas_D op 19 september 2005)
Hmmm, waarom eigenlijk niet de nummerplaat zichtbaar laten ? Ik bedoel, moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar wat spreekt daar eigenlijk tegen ?
(Bericht gewijzigd door thomas_D op 19 september 2005)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2005 19:18 #648025
door V300 register
er zijn schijnbaar louche figuren die interesse hebben in nummerborden, en liever vanachter de PC nummerborden + auto gegevens verzamelen dan zelf op straat te gaan lopen noteren.
dit ivm identiteitsvervalsing etc.
hoe reeel deze dreiging is weet ik niet maar nummerborden van anderen haal ik meestal weg als ik plaatjes publiceer.
het hoeft niet, als je geen zin hebt om je nummerborden weg te halen en er geen punt van maakt, laat ik ze er lekker op staan.
dit ivm identiteitsvervalsing etc.
hoe reeel deze dreiging is weet ik niet maar nummerborden van anderen haal ik meestal weg als ik plaatjes publiceer.
het hoeft niet, als je geen zin hebt om je nummerborden weg te halen en er geen punt van maakt, laat ik ze er lekker op staan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2005 19:22 #648026
door V300 register
In dat geval, mocht je mijn fotos inderdaad willen plaatsen, haal ze maar weg (al worden de fotos daar niet mooier van).
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2005 21:12 #648027
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2005 21:20 #648028
door V300 register
dat kan ik me voorstellen, jij hebt de meeste gescand voor ons!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-09-2005 22:50 #648029
door V300 register
Ik kom nooit op de voorpagina. De link van deze pagina zonder linkerframe staat op mijn bureaublad.
Moderators: Mark Smeets