wat rij je nog meer / wat voor autos heb je gehad ?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-09-2005 22:06 #648412
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat rij je nog meer / wat voor autos heb je gehad ?
De auto's die ik gehad heb.
Ben begonnen met een:
Seat Ibiza 1300 en dat beviel zo goed dat de tweede weer een Seat Ibiza werd 1500 SX-81-??dit maal.
Helaas is die auto totall loss gereden waarvan ik nog steeds hoofdpijn heb.
Toen kwam er een Opel kadet station 1.7 I TT-07-LS( schaam) dat beviel wel zo slecht. toen kwam er een volkswagen Jetta die bleef ook maar 4 weken. Toen heb ik me maar een Mercedes 280 gekocht. DR-43-03 Maar dat was ook altijd tramelant.
En toen kwam eindelijk het goede een volvo 66 DG-43-YG maar daar ben ik helaas in de winter mee uit de bocht gevlogen.
Toen kwam mijn oude trouwe Kiddy Up-Go de DAF 66 25-FM-15 en later ook een DAF 46 SL TP-07-LS die bracht me vervolgens 6 jaar geleden naar Jouke. Toen kwam er weer een 46 43-MG-14. en een volvo 66 en weer een volvo 66 combi 21-US-15 vervolgens een DAF 33 45-12-GA. een DAF 55 een DAF 66 coupe en een DAF 600.
Helaas heb ik na 4 jaar trouwe dienst van de 25-FM-15 afscheid moeten nemen. 1 of andere student vond het nodig om de auto aan te rijden. Anders had Jouke zijn DAF 66 36-DM-15 nu een zusje gehad.
Daardoor ben nu bijna 2 jaar gelukkig met mijn volvo 480 turbo automaat.
Oja ik had ook volvo 360 gehad voor 1 dag.
(Bericht gewijzigd door volvo girl op 21 september 2005)
Ben begonnen met een:
Seat Ibiza 1300 en dat beviel zo goed dat de tweede weer een Seat Ibiza werd 1500 SX-81-??dit maal.
Helaas is die auto totall loss gereden waarvan ik nog steeds hoofdpijn heb.
Toen kwam er een Opel kadet station 1.7 I TT-07-LS( schaam) dat beviel wel zo slecht. toen kwam er een volkswagen Jetta die bleef ook maar 4 weken. Toen heb ik me maar een Mercedes 280 gekocht. DR-43-03 Maar dat was ook altijd tramelant.
En toen kwam eindelijk het goede een volvo 66 DG-43-YG maar daar ben ik helaas in de winter mee uit de bocht gevlogen.
Toen kwam mijn oude trouwe Kiddy Up-Go de DAF 66 25-FM-15 en later ook een DAF 46 SL TP-07-LS die bracht me vervolgens 6 jaar geleden naar Jouke. Toen kwam er weer een 46 43-MG-14. en een volvo 66 en weer een volvo 66 combi 21-US-15 vervolgens een DAF 33 45-12-GA. een DAF 55 een DAF 66 coupe en een DAF 600.
Helaas heb ik na 4 jaar trouwe dienst van de 25-FM-15 afscheid moeten nemen. 1 of andere student vond het nodig om de auto aan te rijden. Anders had Jouke zijn DAF 66 36-DM-15 nu een zusje gehad.
Daardoor ben nu bijna 2 jaar gelukkig met mijn volvo 480 turbo automaat.
Oja ik had ook volvo 360 gehad voor 1 dag.
(Bericht gewijzigd door volvo girl op 21 september 2005)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-09-2005 18:15 #648413
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat rij je nog meer / wat voor autos heb je gehad ?
Wat voor ibiza was dat dan ? ik heb proef gereden met een gechipte ibiza FR 1.8 turbo, 200 PK, en ik kan vertellen, DAT GING HARD !! eigen tegen het irritante toe. Zo zenuwachtig maar wel effe leuk. Ik zelf ga voor voorlopdig voor de 150 OK (standerd) en dan na die 4 jaar lease wel weer misschien een volvo want dan verdien ik weer wat meer.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-09-2005 20:06 #648414
door V300 register
Dagelijks
1 Gazelle type:?????
Ultime stadsfiets. Bijna doorgeroest, durf er niet al teveel stoepjes meer mee te nemen.
2 Cascarsi MTB hardtail.
Lange afstanden en fun.
Als mijn OV en fietsen geen alternatief zijn
Volvo 340 GL "Surf" 1.4 5-bak uit 1989. Heerlijke bak en ik ga erg relaxed rijden door de heerlijke stoelen. Voelt aan als een grote luxe auto.
Voor dat ik zelf een auto had
Opel Astra 1.6 16V Club uit 1998 van mijn moeder, die nu naar muf water stinkt, hoe zou dat nou komen.....
Pittig en zeer makkelijk te besturen auto, wel korte koppeling. Gaat helaas omgeruild worden voor een Corsa.
Voor de Astra
Een opel Kadet 1.3 stationcar, slipte lekker op de natte rotondes in Lelystad. Verder geen herinneringen, auto zonder karakter.
Geen spectaculair lijstje, heb ook pas sinds 4 maanden mijn eerste auto, toch geprobeerd iets extra toe te voegen
1 Gazelle type:?????
Ultime stadsfiets. Bijna doorgeroest, durf er niet al teveel stoepjes meer mee te nemen.
2 Cascarsi MTB hardtail.
Lange afstanden en fun.
Als mijn OV en fietsen geen alternatief zijn
Volvo 340 GL "Surf" 1.4 5-bak uit 1989. Heerlijke bak en ik ga erg relaxed rijden door de heerlijke stoelen. Voelt aan als een grote luxe auto.
Voor dat ik zelf een auto had
Opel Astra 1.6 16V Club uit 1998 van mijn moeder, die nu naar muf water stinkt, hoe zou dat nou komen.....
Pittig en zeer makkelijk te besturen auto, wel korte koppeling. Gaat helaas omgeruild worden voor een Corsa.
Voor de Astra
Een opel Kadet 1.3 stationcar, slipte lekker op de natte rotondes in Lelystad. Verder geen herinneringen, auto zonder karakter.
Geen spectaculair lijstje, heb ook pas sinds 4 maanden mijn eerste auto, toch geprobeerd iets extra toe te voegen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-09-2005 22:08 #648415
door V300 register
Als we alle auto's van ouders meetellen:
-Citroen BX hopeloos slagschip met dito vaareigenschappen
-Chrysler Voyager 3l automaat leuk voor bij stoplichten; mensen verwachten niet dat een stuk beton sneller wegtrekt dan hun bmw
-Volkswagen Passat CL Station Rijdt best leuk, alleen die stoelen... kansloos, na een uurtje knallende rugpijn
-Renault Nevada 2l diesel (geen td) Langzaam, roestig, maar verder ok
-Ford Fiesta oude type Leuk scheurijzer, maar voornamelijk omdat er niets meer heel aan hoefde te blijven
-Mercedes Sprinter handig voor verhuizingen
-Fiat Camper log, lomp, groot, traag, maar errug lekker om mee op vakantie te gaan (veel ruimte binnen)
-Chevrolet Transport 3,2 liter automaat, zie beschrijving Chrysler maar dan met toevoeging "niet voor bochten".
En natuurlijk mijn eigen autootje, waar ik inmiddels toch al 14 hele kilometers mee heb gereden
-Citroen BX hopeloos slagschip met dito vaareigenschappen
-Chrysler Voyager 3l automaat leuk voor bij stoplichten; mensen verwachten niet dat een stuk beton sneller wegtrekt dan hun bmw
-Volkswagen Passat CL Station Rijdt best leuk, alleen die stoelen... kansloos, na een uurtje knallende rugpijn
-Renault Nevada 2l diesel (geen td) Langzaam, roestig, maar verder ok
-Ford Fiesta oude type Leuk scheurijzer, maar voornamelijk omdat er niets meer heel aan hoefde te blijven
-Mercedes Sprinter handig voor verhuizingen
-Fiat Camper log, lomp, groot, traag, maar errug lekker om mee op vakantie te gaan (veel ruimte binnen)
-Chevrolet Transport 3,2 liter automaat, zie beschrijving Chrysler maar dan met toevoeging "niet voor bochten".
En natuurlijk mijn eigen autootje, waar ik inmiddels toch al 14 hele kilometers mee heb gereden
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2005 23:19 #648416
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic wat rij je nog meer / wat voor autos heb je gehad ?
Was dat dan misschien het eerste model Passat?
Vanaf 88 waren het prima stoelen, vanaf 93 zaten ze erg lekker, vanaf 1996 zijn de stoelen heerlijk! We hebben ze allemaal gehad in een tijdsbestek van 5 jaar.
Ik had toen een extreem slechte rug en ik heb nergens last van gehad.
Vanaf 88 waren het prima stoelen, vanaf 93 zaten ze erg lekker, vanaf 1996 zijn de stoelen heerlijk! We hebben ze allemaal gehad in een tijdsbestek van 5 jaar.
Ik had toen een extreem slechte rug en ik heb nergens last van gehad.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2005 08:35 #648417
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2005 09:55 #648418
door V300 register
Dagelijks vervoer en opperproject: Toyota Corolla Coupe '84 (AE86)
Circuitbeestje: Volvo 360 GLT '88 (wordt turbo)
Circuitbeestje: Volvo 360 GLT '88 (wordt turbo)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2005 10:55 #648419
door V300 register
Nee, jeroen, type '93 geloof ik... Maar die stoelen zijn kei en keihard. Niet fijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2005 11:06 #648420
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2005 17:31 #648421
door V300 register
Ik heb lange tijd geen auto gehad. Maar samen met mijn broer kochten wij een FIAT Ritmo, dat was dus auto delen. Een verschrikkelijke roestbak, maar hij bleef wel rijden.
In 1990 werd mij ,een stofjas blauwe Volvo 340 winner uit 1987 met vario, bij wijze van spreken in de schoot geworpen. 150 gulden met een volle tank. Een paar maanden geleden ging deze auto naar de auto hemel en sinds dien rij ik een ocean-blue metallic Volvo 340DL, vario uit 1986. Met deze auto hoop ik nog jaren te kunnen blijven rijden. I love the vario.
Hans
In 1990 werd mij ,een stofjas blauwe Volvo 340 winner uit 1987 met vario, bij wijze van spreken in de schoot geworpen. 150 gulden met een volle tank. Een paar maanden geleden ging deze auto naar de auto hemel en sinds dien rij ik een ocean-blue metallic Volvo 340DL, vario uit 1986. Met deze auto hoop ik nog jaren te kunnen blijven rijden. I love the vario.
Hans
Moderators: Mark Smeets