Clublid in Volvo Krantje

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-12-2004 20:44 #647966 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Clublid in Volvo Krantje
Nou, allen bedankt voor de tips.
Ik ervaar het kledingprotocol van de IVA niet echt als een nadeel.

mvg

dennis

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-12-2004 21:39 #647967 door V300 register
hahaha, ik ontken alles Thijs!

@Dennis, het is een leuke school, al moet je sommige dingen met een korrel zout nemen. Feit is dat het toch een klein beetje een "naam" heeft in de omgeving. belangrijkste is om jezelf te blijven en je niet te laten gek maken door die arrogante eikels. Want die zitten er zeker tussen. Gelukkig is niet iedereen daar zo.
Blijf normaal doen en blijf nuchter, kom je altijd goed terecht. Voor info over wat dan ook mbt de IVA mail je me maar! Het is een leuke tijd dus geniet ervan!

@Frans: Tja, inderdaad kan ik me voorstellen wat mensen in de omgeving denken. Helaas vallen aalleen de verwende jochies met de Porsche van pappie op in de omgeving. Aso gedrag en verwaande kwasten helaas. Toch zijn het er maar een paar, zoals je op meer scholen tegenkomt. Gelukkig zijn de meesten van ons normale mensen (gebleven). Ik viel ook nooit op in de omgeving, maar ja: ik kreeg dan ook geen Porsche van pappie, maar een 340. En dat is achteraf bezien de beste beslissing geweest, anders had ik nooit gek geweest van het merk en lid van de club geworden!

Groetjes,

Steven

• Thomas de Wit (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2004 21:44 #647968 door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Clublid in Volvo Krantje
Best veel IVA-mensen hier, ik ben zelf van plan er ook heen te gaan na mijn mbo. Waarom niet en als je van je hobby je werk kan maken :-).

Enne Thijs, ik zou ook liever een auto kopen bij iemand met jouw kleding dan bij een gladde jongen in een suf zwart pak. Die vind je bij Volvo ook eigenlijk niet moet ik zeggen, ik heb er nog nooit een gezien. Eerder bij Mercedes oid.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-12-2004 21:46 #647969 door V300 register
Je slaat de spijker op zijn kop. Nee, natuurlijk is niet iedereen zo. Het is ook het beeld wat er heerst. Net zo als je mensen die in de gemeente werken aan de heggen en steggen je verdraait nog aan toe wel erg vaak om hun schoffel zie leunen.
Het vooroordeel wat vaak bevestigd wordt. Laatst heel leuk een toeter en wenk naar een andere 340 vanuit de school en lol terug.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2004 22:42 #647970 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Clublid in Volvo Krantje
Leuk artikel...
En de kleding...? BOEIEND! Beter als die zwarte begrafenispakkies die je vaak ziet...
(al vloekt het oranje wel met dat rood :P)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-12-2004 00:28 #647971 door V300 register
hehehe grappig, dat mensen zo over mijn opmerking van die trui vallen ;-)

Nee hoor Steven, het valt allemaal wel mee, en idd zeker weten beter dan 3 delig streep (maarja ten opzichte van dat is alles beter...)
En komop, ik loop er 90% van de tijd bij in spijkerbroek, polo of t-shirt en een fleece sweater. Boeie...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-12-2004 08:55 #647972 door V300 register
Iemand van jullie weleens aan de HTS-Autotechniek gedacht??

• VolvoMafia Walter Saris (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2004 08:58 #647973 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Beantwoord door VolvoMafia Walter Saris (GAST) in topic Clublid in Volvo Krantje
Grappig dat dit uitmond in een discussie over de IVA. Ik heb zelf een verkoopopleiding gedaan in Utrecht, was gewoon MBO. IVA was financieeltechnisch niet helemaal haalbaar... En de verhalen ken ik idd wel, dergelijke figuren had je in Utrecht ook. Daar werd ook met auto's gecrosst vvoor de deur... Jammer alleen dat een groep verwende etters de boel voor de omgeving verstoren, ik geloof best dat er overlast van is.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-12-2004 12:42 #647974 door V300 register
De naam zegt het al Jilger, HTS autotechniek is van oorsprong een technische school.
Tegenwoordig zie je wel meer diversiteit bij zowel de HTS al;s de IVA optreden, maar samengevat is de HTS een technische school met als extra commerciele vakken. De IVA is een commerciele opleiding met als extra technische vakken. Beiden hebben ze dus wel wat maar de nadruk ligt op een andere tak van sport. Het is maar waar de meeste interesse naar uit gaat.

Feit is wel dat er vanuit de IVA meer kontakten bestaan met het bedrijfsleven, waardoor het makkelijker KAN zijn om verder te stromen in het bedrijfsleven.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-11-2005 19:44 #647975 door V300 register
Inderdaad, HTS autotechniek is een goede optie als je niet naar het IVA gaat. Daar lopen ze alleen niet strak in het pak met stropdas(iets wat ik toch wel erg sexy vind. Een nadeel is wel dat het vaak van die gladjanussen zijn.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC