Goede garages
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-03-2005 09:59 #638742
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Goede garages
Volgende week gaat mijn auto naar Heerikshuizen in Maarn, in eerste instantie voor de APK. Volgens de telefoongids is het een Subaru dealer. Ben benieuwd, ik laat wel weten wat mijn ervaringen zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-03-2005 11:45 #638743
door V300 register
succes!
Aan mij verdient hij geen ene hol meer. Verleden jaar 70 euro over het jaar. Het jaar daarvoor was het nog rond de 200 euro. Ik kan daar ook niets aan doen. Of anders gezegd, ik doe er van alles aan. Het komt hem meestal wel goed uit dat ik alles zelf doe want dan hoeft hij het niet te doen, druk genoeg. Maar het is wel zo dat hij de APK niet afraffeld. Hij ziet alles, maar dat is maar goed ook.
Het is een Saburu dealer maar zijn klanten zijn van alle komaf.
(Bericht gewijzigd door fransiscus op 15 maart 2005)
Aan mij verdient hij geen ene hol meer. Verleden jaar 70 euro over het jaar. Het jaar daarvoor was het nog rond de 200 euro. Ik kan daar ook niets aan doen. Of anders gezegd, ik doe er van alles aan. Het komt hem meestal wel goed uit dat ik alles zelf doe want dan hoeft hij het niet te doen, druk genoeg. Maar het is wel zo dat hij de APK niet afraffeld. Hij ziet alles, maar dat is maar goed ook.
Het is een Saburu dealer maar zijn klanten zijn van alle komaf.
(Bericht gewijzigd door fransiscus op 15 maart 2005)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-03-2005 11:38 #638744
door V300 register
Perfecte garage, Heerikshuizen! De auto is goedgekeurd (alleen koplampen en CO moest afgesteld worden). 50 Euro afgerekend en ik kan weer een jaartje verder. Bedankt voor de tip!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-03-2005 17:50 #638745
door V300 register
Ook hier succes. Heb ook mijn wagentje weer heel gekregen. Bleek een klep te zijn. Ik reed al minstens een jaar op drie cilinders... In de tussentijd heeft 'ie toch 2 keer bij die volvodealer (Scholten) gestaan!!!! En die beurten waren 2 x zo duur!
Maar goed; ik ben voorlopig te spreken over Occasioncenter Ijsseloord aan de Vlamhoven in Arnhem!
Nog bedankt voor de reacties op mijn vorige bericht. Het is trouwens erg verleidelijk om ergens eens lekker "zelf mijn handen uit mijn mouwen te gaan steken" ... Maar ik heb er gewoon meestal de tijd niet voor.
Groet,
Ed.
Maar goed; ik ben voorlopig te spreken over Occasioncenter Ijsseloord aan de Vlamhoven in Arnhem!
Nog bedankt voor de reacties op mijn vorige bericht. Het is trouwens erg verleidelijk om ergens eens lekker "zelf mijn handen uit mijn mouwen te gaan steken" ... Maar ik heb er gewoon meestal de tijd niet voor.
Groet,
Ed.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-04-2005 23:40 #638746
door V300 register
Hallo E. Gramsbergen.
Ik moest vandaag aan je denken met tanken bij Heerikshuizen. Zag een 340 staan.
Een beetje laat (kon het onderwerp niet vinden) maar ben blij dat het goed bevallen is.
Ik moest vandaag aan je denken met tanken bij Heerikshuizen. Zag een 340 staan.
Een beetje laat (kon het onderwerp niet vinden) maar ben blij dat het goed bevallen is.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2005 01:37 #638747
door V300 register
Heeft deze Antoon van Mullekom een autobedrijf/garage? Of doet hij dit in zijn vrije tijd als hobby. Is het laatste het geval, dan vind ik het vervelend om de man lastig te vallen met mijn problemen. Lijkt me sterk dat hij het leuk vindt om de auto's van wildvreemden te onderhouden namelijk. Dus ik hoop dat hij een bedrijf heeft, dan maak ik zo snel mogelijk een afspraak.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-06-2005 07:33 #638748
door V300 register
het is het laatste.... maar... hij vindt t ECHT niet erg. inmiddels is ie gepensioneerd, en klust op die manier nog wat bij. hij heeft een goed geoutilleerde, verlichte en verwarmde schuur achter het huis.
helaas is ie momenteel met vakantie! :-)
helaas is ie momenteel met vakantie! :-)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2005 13:42 #638749
door V300 register
Trillen variomatic.
1 Vaak is de oorzaak na het membramen vervangen dat de deksels er in een andere stand opkomen. Daardoor krijg je onbelans in je variomatic. gevolg trillen.
2 zweedse riemen. zorgen ook voor trillen. maar na 10 min moet het over zijn.
3 Als de riemen trillen knappen ze vlak daarna ook.
1 Vaak is de oorzaak na het membramen vervangen dat de deksels er in een andere stand opkomen. Daardoor krijg je onbelans in je variomatic. gevolg trillen.
2 zweedse riemen. zorgen ook voor trillen. maar na 10 min moet het over zijn.
3 Als de riemen trillen knappen ze vlak daarna ook.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-08-2005 15:49 #638750
door V300 register
Heeft iemand ervaring met het bedrijf BRINKMAN in Lelystad?
Een collega 300 rijder te lelystad wil graag weten of dit een betrouwbaar adres is....
vrgr Fred
Een collega 300 rijder te lelystad wil graag weten of dit een betrouwbaar adres is....
vrgr Fred
- van Strik
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2005 16:09 #638751
door van Strik
Beantwoord door van Strik in topic Goede garages
Waar zit die? Ik ben niet helemaal zeker of ik aan de goede denk.
Moderators: Mark Smeets