Volvo 440 1.8i Nordic te koop
- V300 register
- Verbannen
Hij staat niet hier in de advertentierubriek (want geen juiste type) en als de forumregels deze post niet toestaan zal ik 'm subiet verwijderen... :+
Voor een clublid geldt overigens een forse, nader te bepalen korting! Ik wil de auto namelijk alleen aan een liefhebber verkopen. Daarom staat 'ie ook niet op Marktplaats...
Bezichtigen en ermee rijden kan uiteraard, kom ik evt. voor langs als het een beetje in de buurt is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Misschien een mooi voorbeeld van wat goed onderhoud mogelijk kan maken, al zeg ik het zelf... :yummie:
- Steven340
- Nieuw lid
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
Bespaard honderden euro's per maand die je weer in onderhoud kan stoppen.
Zo kan je toch de auto rijden die je wil en het nog betaalbaar (haalbaar) houden. Hoewel een benzinemotor die alleen op benzine heeft gereden er toch vaak beter aan toe is.
- V300 register
- Verbannen
Die 24.000 was trouwens wel wat gekleurd door destijds vrijstelling van de MRB. En nog wat met reiskostenvergoeding. Maar dan nog denk ik dat ik na 10 jaar rijden best een leuke nieuwe auto had kunnen kopen.
In mijn drukste jaar reed ik 60.000 km. Geen MRB. Verbruik 1 op 10, lpg kostte 50 cent, dus 5 cent per kilometer. 19 cent vergoeding, tel uit je winst. Setje michelin energy a 240 euro en nog een paar honderd voor ander onderhoud. 400 in de maand hield ik er wel aan over. Keer 12...
- V300 register
- Verbannen
Steven340;248973 schreef : Gas om op te koken maar meneer rijdt ondertussen wel in een 340 op LPG:+
Nee, hoor. Die is geschorst en staat in een droge stalling te wachten op betere tijden en een restauratie (waarbij de LPG-installatie, een G2) er beslist uit gaat...
Anyways... het gaat hier niet over LPG of autokosten... :crazy1:
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Erik;249019 schreef : Ik zie de waarde van een Rembrand niet in, maar kan me goed voorstellen dan andere mensen het leuk of mooi vinden. ...<knip>...
:humor: