Simons uitlaat Amazon combi... Gevonden
- Hansw
- Platinum lid
Minder
Meer
01-02-2025 13:49 - 01-02-2025 18:25 #1048013
door Hansw
Simons uitlaat Amazon combi... Gevonden is gemaakt door Hansw
Ik weet dat ze ook nieuw zijn te krijgen... Maar iemand misschien nog een uitlaat liggen die ligt te verstoffen?
Soms gaat het snel, gevonden...
Soms gaat het snel, gevonden...
Laatst bewerkt 01-02-2025 18:25 door Hansw. Reden: Schrijf fout
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Derk Idsardi
- Senior lid
Minder
Meer
02-02-2025 12:55 - 02-02-2025 12:56 #1048024
door Derk Idsardi
Beantwoord door Derk Idsardi in topic Simons uitlaat Amazon combi... Gevonden
Even een off-topic vraag Hans; wat is de meerwaarde van een Simons uitlaat?
Mijn achterste pijp moet vervangen worden.
Is het geluid mooier, levert het meer vermogen op?
Mijn achterste pijp moet vervangen worden.
Is het geluid mooier, levert het meer vermogen op?
Laatst bewerkt 02-02-2025 12:56 door Derk Idsardi.
- Johan Geers
- Platinum lid
Minder
Meer
02-02-2025 23:18 #1048028
door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Simons uitlaat Amazon combi... Gevonden
- Cor Kraaijeveld
- Platinum lid
- Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Minder
Meer
02-02-2025 23:30 #1048029
door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Simons uitlaat Amazon combi... Gevonden
Tsja, reclame doet ook wat. Ik had een Simons gemonteerd op de combi met B20a motor, niets gemerkt van enige vermogens toename, vooral voorbijgangers vonden het een mooi geluid, maar als rijder heb ik hem weer vervangen door een originele uitlaat omdat de zware brom die de uitlaat produceerde, vooral op de snelweg, mij behoorlijk irriteerde. Wel mooi is het chrome uitlaatstuk.
Je ziet maar, over smaak valt niet te twisten.
gr. Cor.
Je ziet maar, over smaak valt niet te twisten.
gr. Cor.
- Hansw
- Platinum lid
Minder
Meer
03-02-2025 06:51 #1048030
door Hansw
Beantwoord door Hansw in topic Simons uitlaat Amazon combi... Gevonden
Op de 142 van mijn zoon zit een Simons met dubbele SU's en een tt3 nokkenas en daar zit aanmerkelijk meer pit in.
Op een andere combi met b18 zit ook een Simons met enkele carburateur en of dat vermogen scheelt kan ik niet 123 inschatten. Dus als er verder niks aan de motor is gedaan heeft het denk ik weinig toegevoegde waarde om vermogen te winnen.
De brom hoor je vooral met optrekken is mijn mening en minder/ niet met constante snelheid,
Afgelopen vrijdag ging de middendemper kapot en de achterdemper is matig dus we moeten wat...
Maar met de originele uitlaat, in de overdrive, op de snelweg rijdt het inderdaad heel relaxed en rustig..
Op een andere combi met b18 zit ook een Simons met enkele carburateur en of dat vermogen scheelt kan ik niet 123 inschatten. Dus als er verder niks aan de motor is gedaan heeft het denk ik weinig toegevoegde waarde om vermogen te winnen.
De brom hoor je vooral met optrekken is mijn mening en minder/ niet met constante snelheid,
Afgelopen vrijdag ging de middendemper kapot en de achterdemper is matig dus we moeten wat...
Maar met de originele uitlaat, in de overdrive, op de snelweg rijdt het inderdaad heel relaxed en rustig..
- Derk Idsardi
- Senior lid
Minder
Meer
03-02-2025 11:02 #1048031
door Derk Idsardi
Beantwoord door Derk Idsardi in topic Simons uitlaat Amazon combi... Gevonden
Dank voor de reacties, Hans, Johan en Cor.
Mijn auto is verder standaard, dus meerwaarde voor het vermogen verwacht ik niet.
Het geluid zal met een nieuwe demper wel weer wat beter worden, dus ik ga weer voor origineel.
Mijn auto is verder standaard, dus meerwaarde voor het vermogen verwacht ik niet.
Het geluid zal met een nieuwe demper wel weer wat beter worden, dus ik ga weer voor origineel.