- Berichten: 3477
rembekrachtiger
- Johan Geers
- Platinum lid
Degene die de club verkoopt LR 17782 komt van Engeland zie www.wmarkeninc.top/index.php?main_page=p...o&products_id=103717
En de VH44 komt van Australie zie www.onlineautoparts.com.au/products/PBR-...VH44PBRKIT/ZPN-14938
m.vr.gr.
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rik Tuin
- Platinum lid
- Berichten: 334
Bestelling in de UK, levering vanuit Hong Kong
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rik Tuin
- Platinum lid
- Berichten: 334
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Maar ik ben echt benieuwd naar hoe goed zo'n kopie is.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Platinum lid
- Berichten: 3477
m.vr.gr.
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Platinum lid
- Berichten: 3477
Vele bedrijven/landen willen niet aan de Filippijnen leveren en die van 50 pond is er een van.
m.r.gr.
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Platinum lid
- Berichten: 3477
Ik had een rembekrachtiger van een mini cooper maar die weigerde de laatste tijd soms wel eens en hij zat stierelijk in de weg met de airco leidingen voor mijn peilstok
Ik heb de nieuwe rembekrachtiger op de plaats gezet waar normaal de kachel zit.
Daar er geen handleiding bij zat alleen een schrijven dat je hem door een specialist in moet laten bouwen heb ik me laten leiden door deze video
Toen ik van de rembekrachtiger de remleidingen had aangesloten lekte deze remoilie langs alle kanten van de koppelingen.
Wat bleek de schroefdraad van de 1/8 aansluitingen was niet ver genoeg getapt waardoor de koperen fels die aan het uiteinde van de leiding zit niet geklemd kon worden.(ik heb koperen leiding gebruikt net als in de video)
Ik heb toen aan het uiteinde van de nippels die aan de remleiding zitten een paar gangen schroefdraad weggeslepen waardoor de nippel dieper in de aansluiting kon gaan en de leiding kon knellen.
Nu voor dat je dat in gaten heb ben je een paar vraagtekens verder want op het verdeel Tstuk wel afdichten en op de rembekrachtiger niet dat was niet zomaar gevonden.
Dus voor degene die zo een rembekrachtger aanschaffen een puntje om op te letten.
Dan het remmen, bij het hard remmen komt het rempendaal iets terug omhoog, volgens mij had ik dat vroeger ook bij mijn Girling rembekrachtiger.
Is dit ook bij de rembekrachtigers die jullie gebruiken of is dit een foutje in de bekrachtiger of moet de rembekrachtiger anders gepositieoneerd worden?
Alvast bedankt
M.vr.gr.
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Platinum lid
- Berichten: 3477
alvast bedankt
m.vr.gr.
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 11019-dummy
- Platinum lid
- Berichten: 337
Dit komt mij erg bekend voor, dit heb ik nl ook gehad met 2 stuks Powertune bekrachtigers, in mijn ogen inferieur spul. Intussen op de schroothoop.Johan Geers schreef : Dan het remmen, bij het hard remmen komt het rempedaal iets terug omhoog, .............of is dit een foutje in de bekrachtiger?
Johan Geers
.
Terugslagklep zit er al in, zie doorsneetekening.Johan Geers schreef : ik heb in de vacuumleiding een losse terugslag klep zitten, moet deze er tussen of zit er een in de rembekrachtiger?
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Paul Schaap
- Platinum lid
- Berichten: 547
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.