Sleuteldag Volvo Hooftman
- Arnold de Groot
- Platinum lid
- Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Minder
Meer
10-04-2017 20:46 #168086
door Arnold de Groot
Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
Sleuteldag Volvo Hooftman is gemaakt door Arnold de Groot
Zaterdag naar de sleuteldag geweest in Alphen a/d Rijn, bij Volvo Hooftman.
Gezellig en nuttig. Van Peter Devilee tips gekregen om mijn te hoge stationair toerental (waarschijnlijk iets haperende luchtklep) naar beneden te krijgen en de bout van mijn draagarm rechtsvoor gangbaar gemaakt zodat deze snel vervangen kan worden. En bijgekletst, elkaars outo's bekeken en taart met koffie.
Kortom geweldige ochtend, Volvo Hooftman bedankt voor de gastvrijheid.
Gezellig en nuttig. Van Peter Devilee tips gekregen om mijn te hoge stationair toerental (waarschijnlijk iets haperende luchtklep) naar beneden te krijgen en de bout van mijn draagarm rechtsvoor gangbaar gemaakt zodat deze snel vervangen kan worden. En bijgekletst, elkaars outo's bekeken en taart met koffie.
Kortom geweldige ochtend, Volvo Hooftman bedankt voor de gastvrijheid.
Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jurriaan
- Senior lid
Minder
Meer
11-04-2017 15:55 #168113
door Jurriaan
Beantwoord door Jurriaan in topic Sleuteldag Volvo Hooftman
Was inderdaad een geslaagde ochtend Arnold!
Ik was aanwezig met de groene 1800E.
Er zit nog wel wat werk aan de afstelling van de motor voor de finnesse, maar Peter kon in ieder geval vaststellen dat de afzonderlijke componenten goed functioneren.
Groet, Jurriaan
Ik was aanwezig met de groene 1800E.
Er zit nog wel wat werk aan de afstelling van de motor voor de finnesse, maar Peter kon in ieder geval vaststellen dat de afzonderlijke componenten goed functioneren.
Groet, Jurriaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.