Gezocht slaapbeslag voor de linkerstoel P1800S of standaard beslag voor de recht
- Rolf Ludeke
- Senior lid
Minder
Meer
30-11-2024 12:20 - 30-11-2024 12:39 #1047331
door Rolf Ludeke
Gezocht slaapbeslag voor de linkerstoel P1800S of standaard beslag voor de recht is gemaakt door Rolf Ludeke
Ik ben op zoek naar het slaapbeslag voor de linkerstoel in mijn P1800S. Ik heb nu rechts slaapbeslag en links de standaard uitvoering. Geen gezicht als je het mij vraagt
Maar een set standaardbeslag voor de rechterstoel is ook ok, slaapbeslag gaat moeilijk worden denk ik.
Groeten Rolf
Maar een set standaardbeslag voor de rechterstoel is ook ok, slaapbeslag gaat moeilijk worden denk ik.
Groeten Rolf
Laatst bewerkt 30-11-2024 12:39 door Rolf Ludeke.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Dezittere
- Premium lid
Minder
Meer
30-11-2024 16:49 #1047335
door Eric Dezittere
Beantwoord door Eric Dezittere in topic Gezocht slaapbeslag voor de linkerstoel P1800S of standaard beslag voor de recht
Beste. Slaapbeslag voor de P1800S bestaat toch niet? Dit was toch pas vanaf de P1800E en ES !
- Rolf Ludeke
- Senior lid
Minder
Meer
30-11-2024 17:41 #1047336
door Rolf Ludeke
Beantwoord door Rolf Ludeke in topic Gezocht slaapbeslag voor de linkerstoel P1800S of standaard beslag voor de recht
Hoi Eric, dat zou ik niet weten. Er zat in mijn P1800 1 stoel met slaapbeslag. Vind het chroom wel mooi staan maar een gewone set vind ik ook prima. Als ik links en rechts maar hetzelfde heb.
- Eric Dezittere
- Premium lid
Minder
Meer
30-11-2024 17:50 #1047337
door Eric Dezittere
Beantwoord door Eric Dezittere in topic Gezocht slaapbeslag voor de linkerstoel P1800S of standaard beslag voor de recht
Dag Rolf. Ik denk dat je slaapbeslag in chroom dan niet van een p1800 is, want deze zijn zowel van de S, E en ES altijd zwart. ik veronderstel dat deze bij u dan van een amazon 123 GT zou moeten zijn? Dit is een van de vrij zeldzame duurdere onderdelen van de amazon, Een foto zou handig zijn. eric
- Rolf Ludeke
- Senior lid
Minder
Meer
30-11-2024 18:30 #1047338
door Rolf Ludeke
Beantwoord door Rolf Ludeke in topic Gezocht slaapbeslag voor de linkerstoel P1800S of standaard beslag voor de recht
Ik begreep dat ze er ook voor een p1800 zijn en dat ze niet uitwisselbaar zijn met een Amazon. Als ik ff Google kom ik er zat tegen op een p1800
- Rudi
- Platinum lid
Minder
Meer
30-11-2024 19:27 #1047339
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic Gezocht slaapbeslag voor de linkerstoel P1800S of standaard beslag voor de recht
Hallo Rolf,
er bestaat zeer zeker origineel verchroomd slaapbeslag voor de 1800S. Dat zijn dezelfde beslagen als voor de Amazon (bij de 123GT standaard, maar ook los daarvan te koop geweest), maar de verbindingstang is enkele cm korter bij de 1800S dan bij de Amazon.
Helaas heb ik geen slaapbeslagset voor de bestuurdersstoel (alleen het rechter beslag ervan maar niet het linker, en ook een bijrijderstoelset maar dan is het bedienheveltje aan de verkeerde kant voor de bestuurdersstoel). Van de originele standaard 1800S beslagen heb ik de beslagen zelf, de verbindingsstang en de draaiknop maar niet de steunplaatjes voor aan de zijkanten van het zitframe (maar die kan men zelf maken).
groeten,
Rudi
er bestaat zeer zeker origineel verchroomd slaapbeslag voor de 1800S. Dat zijn dezelfde beslagen als voor de Amazon (bij de 123GT standaard, maar ook los daarvan te koop geweest), maar de verbindingstang is enkele cm korter bij de 1800S dan bij de Amazon.
Helaas heb ik geen slaapbeslagset voor de bestuurdersstoel (alleen het rechter beslag ervan maar niet het linker, en ook een bijrijderstoelset maar dan is het bedienheveltje aan de verkeerde kant voor de bestuurdersstoel). Van de originele standaard 1800S beslagen heb ik de beslagen zelf, de verbindingsstang en de draaiknop maar niet de steunplaatjes voor aan de zijkanten van het zitframe (maar die kan men zelf maken).
groeten,
Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.