Goede schokbrekers met hulpveren

• Harris Visser
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2024 13:16 - 23-12-2024 13:22 #1047525 door Harris Visser
Goede schokbrekers met hulpveren is gemaakt door Harris Visser
Ik had onder mijn Amazon combi gewone sedan veren. Omdat de auto wat achterover hing heb ik daar schokbrekers met hulpveren onder geplaatst, toen ik mijn hele achterwielophanging in 2021 ben gaan reviseren heb ik de schokbrekers netjes over gespoten. In 2024 ben ik met vervroegd pensioen weer met mijn Amazon gaan rijden ( die heeft is 20 jaar vertroeteld in een verwarmde garage en was bijna rijklaar voor na mijn pensioen. vanaf 1987 heb ik er tot 2004 overigens altijd in gereden en enorm veel aan gedaan) . Nu bleek, in 2024 dus, dat die schokbrekers met ook nog eens die extra hulpveren, samen met zware combi veren onvoldoende sterk zijn en heb ik er vrij prijzige verstelbare zware GAZ schokbrekers onder gezet. Die staan in de zwaarste stand om netjes over verkeersdrempels te rijden. Wellicht waren die zware veren niet echt nodig , maar goed als je eens iets zwaars moet vervoeren is het niet verkeerd natuurlijk. 

Een heel verhaal, maar mijn tijdens revisie  in 2021 keurig opnieuw in 2K lak gespoten schokbrekers zijn helemaal goed, lekken niet en die wil ik graag een tweede leven gunnen. Wie heeft er interesse,
Laatst bewerkt 23-12-2024 13:22 door Harris Visser. Reden: ik zag een paar schrijffoutjes en iets onjuists

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Hansw
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
23-12-2024 21:25 #1047527 door Hansw
Beantwoord door Hansw in topic Goede schokbrekers met hulpveren
Dag Harris, Ik wil wel graag even met je in contact komen en stuur je een persoonlijk bericht, 
Groeten, Hans.

• Harris Visser
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2025 19:10 #1047697 door Harris Visser
Beantwoord door Harris Visser in topic Goede schokbrekers met hulpveren
Ik heb Hans gesproken, die moest nog even kijken of hij ze wilde hebben. Afgelopen tijd niets meer van gehoord, hij gaf aan dat ik ze gewoon moest verkopen als er een gegadigde voor was.
De prijs is wel besproken. voor 50 euro gaan ze weg. Dat vond Hans redelijk.  Ik meld het maar even omdat er geen prijs bij stond.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD