Motorsteunen B234
- Teun van Popta
- Platinum lid
Minder
Meer
24-10-2024 08:00 #1046979
door Teun van Popta
"a restoration is a triumph of vision over economics"
Motorsteunen B234 is gemaakt door Teun van Popta
Beste Volvo-vrienden,
Zoals enigen onder u misschien al weten als zij de rubriek "onderdelen gezocht" ieder etmaal nauwgezet doorspeuren, is deze jongen in het blije bezit gekomen van een B234f motor.
De bedoeling is om dit blok in mijn tweede Amazon 122S te plaatsen en nu is mijn vraag of er onder jullie iemand is die mij kan informeren over de te gebruiken motorsteunen. De steunen die in de 740 deze motor op z'n plek houden lijken mij nauwelijks geschikt.
Mocht er iemand, voordat ik het wiel weer een keer ga uitvinden, een aanbeveling, raad of een werktekening hebben, dan zou mij dat zeer gelukkig maken.
Alvast met dank,
Teun
Zoals enigen onder u misschien al weten als zij de rubriek "onderdelen gezocht" ieder etmaal nauwgezet doorspeuren, is deze jongen in het blije bezit gekomen van een B234f motor.
De bedoeling is om dit blok in mijn tweede Amazon 122S te plaatsen en nu is mijn vraag of er onder jullie iemand is die mij kan informeren over de te gebruiken motorsteunen. De steunen die in de 740 deze motor op z'n plek houden lijken mij nauwelijks geschikt.
Mocht er iemand, voordat ik het wiel weer een keer ga uitvinden, een aanbeveling, raad of een werktekening hebben, dan zou mij dat zeer gelukkig maken.
Alvast met dank,
Teun
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hansw
- Platinum lid
Minder
Meer
24-10-2024 11:06 #1046980
door Hansw
Beantwoord door Hansw in topic Motorsteunen B234
Teun, wil je de motor rechtop plaatsen of niet? Dat verschilt nogal...
Hans
Hans
- Teun van Popta
- Platinum lid
Minder
Meer
24-10-2024 11:57 #1046982
door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic Motorsteunen B234
Goeie opmerking Hans!
De motor komt rechtop te staan, dus er komt een B18/20 carterpan onder te zitten.
De motor komt rechtop te staan, dus er komt een B18/20 carterpan onder te zitten.