garage gezocht omgeving Amsterdam
- Arjan van Hal (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2013 17:10 #123252
door Arjan van Hal (GAST)
garage gezocht omgeving Amsterdam is gemaakt door Arjan van Hal (GAST)
Voor mijn Amazon zoek ik een betrouwbare garage in de omgeving van Amsterdam.
Hij moet voor APK, maar omdat ik hem nog niet zo lang heb wil ik hem ook wel eens laten nakijken door een kenner.
Ik weet dat er in Zaandam een zit, ik was er laatst nog met de technische avond, maar ik zat te hopen op iets wat dichterbij is.
Bij voorkeur aan de zuidzijde van Amsterdam, dus. Ouderkerk, Amstelveen, Aalsmeer, ook allemaal best.
Of ze moeten in Zaandam aan leenauto's doen... er stond wel een leuke Rolls...
Weet iemand iets?
PS: Ik vroeg even in de volvo-garage bij mijn werk (soest) of ze hem daar konden onderhouden, maar de blik van de baliemedewerker zei genoeg. Daarna begon hij een beetje te stamelen dat hij misschien nog wel 2 monteurs had die er misschien ooit aan gesleuteld hadden... een jaar of 15 geleden... of 20...
Hij moet voor APK, maar omdat ik hem nog niet zo lang heb wil ik hem ook wel eens laten nakijken door een kenner.
Ik weet dat er in Zaandam een zit, ik was er laatst nog met de technische avond, maar ik zat te hopen op iets wat dichterbij is.
Bij voorkeur aan de zuidzijde van Amsterdam, dus. Ouderkerk, Amstelveen, Aalsmeer, ook allemaal best.
Of ze moeten in Zaandam aan leenauto's doen... er stond wel een leuke Rolls...

Weet iemand iets?
PS: Ik vroeg even in de volvo-garage bij mijn werk (soest) of ze hem daar konden onderhouden, maar de blik van de baliemedewerker zei genoeg. Daarna begon hij een beetje te stamelen dat hij misschien nog wel 2 monteurs had die er misschien ooit aan gesleuteld hadden... een jaar of 15 geleden... of 20...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
09-02-2013 17:54 #123254
door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic garage gezocht omgeving Amsterdam
In het vkm staat een lijst met garages die bij de volvo klassieker vereniging bekend zijn.
Elk bedrijf heeft wel klanten met zowel positive als negative ervaringen, waarschijnlijk schiet je met een opsomming van deze ervaringen niet veel op.
Een bedrijf dichter bij amsterdam die specifiek volvo oldtimers doet is mij niet bekend.
Het door u genoemde bedrijf in Zaandam is denk ik wel het meest in de buurt.
Elk bedrijf heeft wel klanten met zowel positive als negative ervaringen, waarschijnlijk schiet je met een opsomming van deze ervaringen niet veel op.
Een bedrijf dichter bij amsterdam die specifiek volvo oldtimers doet is mij niet bekend.
Het door u genoemde bedrijf in Zaandam is denk ik wel het meest in de buurt.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
09-02-2013 20:59 #123265
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic garage gezocht omgeving Amsterdam
10 km verder dan Zaandam zit Van West in Uitgeest. Deze doet zowel oud als nieuw. ff googlen voor het adres had ik ff geen zin sorry

- Alfriedel Boelen
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-02-2013 16:00 #123308
door Alfriedel Boelen
Beantwoord door Alfriedel Boelen in topic garage gezocht omgeving Amsterdam
Mijn Amazon wordt gekeurd door H.Griffioen in Weesp, dit is een oude rot in het vak en kent de Amazon.
In 1975 kwam ik ook al bij hem met mijn toenmalige Amazon.
In 1975 kwam ik ook al bij hem met mijn toenmalige Amazon.
11-02-2013 15:51 #123358
door Tom Steverink
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Beantwoord door Tom Steverink in topic garage gezocht omgeving Amsterdam
Heel vroeger kwam ik voor onderdelen bij Hans Berle Volvoparts toen hij nog in Amsterdam aan de Slingerlandlaan zat. Nu zit het bedrijf aan de Dantzigerbocht in Amsterdam, dat is geloof ik ergens bij de Basisweg. Hij doet nog steeds ook onderhoud schijnt het. Het webadres:
www.berle.nl
. Als gezegd, ik ben er al vele jaren niet meer geweest doordat ik er ver vandaan ben gaan wonen.
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Arjan van Hal (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-02-2013 19:11 #123477
door Arjan van Hal (GAST)
Beantwoord door Arjan van Hal (GAST) in topic garage gezocht omgeving Amsterdam
Bedankt voor de tips, ik ga eens rondbellen!
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-03-2013 15:14 #124162
door Marcel Smelter (GAST)
Amazon Combi '66
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic garage gezocht omgeving Amsterdam
Bij Berle haal ik ook onderdelen en vooral de chef werkplaats is heel kundig. Ze hebben ook gebruikte delen en zijn een stuk goedkoper dan het bedrijf in Uitgeest.
Een bushalte heel dichtbij en station Sloterdijk is vrij dichtbij. Anders de fiets toch méé?
Een amazon kan eigenlijk wel iedere fatsoenlijke garage aanpakken hoor, zo speciaal zijn ze niet.
Doe eens een belrondje bij je in de buurt en kijk vooral naar een langbestaand universeelbedrijf met wat oudere werknemers oid.
succes
ps een oud collega van mij is voor zichzelf begonnen 15jr geleden en is niet duur en pakt echt alles aan en kan ook alles aanpakken: eurocars op de aalsmeerderweg, dichterbij toch? Doe hem maar de groeten van mij. Jos van Diemen moet je hebben. gr van marcel9519 van Badhoevedorp.
Een bushalte heel dichtbij en station Sloterdijk is vrij dichtbij. Anders de fiets toch méé?
Een amazon kan eigenlijk wel iedere fatsoenlijke garage aanpakken hoor, zo speciaal zijn ze niet.
Doe eens een belrondje bij je in de buurt en kijk vooral naar een langbestaand universeelbedrijf met wat oudere werknemers oid.
succes
ps een oud collega van mij is voor zichzelf begonnen 15jr geleden en is niet duur en pakt echt alles aan en kan ook alles aanpakken: eurocars op de aalsmeerderweg, dichterbij toch? Doe hem maar de groeten van mij. Jos van Diemen moet je hebben. gr van marcel9519 van Badhoevedorp.
Amazon Combi '66