motorrevisie
- Bezoeker
13-02-2003 00:37 #56124
door
motorrevisie is gemaakt door
Voor de liefhebbers. Ik heb mijn artikelen serie over de revisie van een B18A-blok nu zo goed als klaar op mijn internetsite.
www.amazoncars.nl
Kijk bij onderhoud, dan bij motor, dan bij revisie. Alleen de revisie van de kop moet ik nog beschrijven. Duurt nog twee a drie weken.Jaap Blijleven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bezoeker
13-02-2003 11:10 #63251
door
Beantwoord door in topic motorrevisie
Leuke aanvulling op je site, ik hou wel van illustraties.Nog een vraag, heb je nog wat technische informatie.Zoals het herkennen van overmaat zuigers en welke merken (behalve Mahle) zuigers, aadrijfsatngen en nokkenassen verkrijgbaar zijn.Het bedrijf waar je je revisie laat uitvoeren maakt een betrouwbare indruk en is goed voorzien van apperatuur.
- Bezoeker
13-02-2003 11:32 #63250
door
Beantwoord door in topic motorrevisie
Hallo Ed,Voor wat betreft de beschikbaarheid aan andere onderdelen kan ik je niet helpen. Weet ik niet. Er zijn zeker vier overmaten beschikbaar; 0,020, 30, 40 en 50. Voor wat betreft de herkenning van de overmaat zuigers heb je eigenlijk een micrometer nodig. In Olyslager, blz 91, staat een heel stuk daarover in. Geeft redelijke info. Maar je kunt ook rustig het revisiebedrijf met dit soort vragen benaderen. info@mannessen.nl