18koeling LPG verdamper in een B18
- Ted van Drunen
- Junior lid
Minder
Meer
04-04-2017 10:02 #167881
door Ted van Drunen
18koeling LPG verdamper in een B18 is gemaakt door Ted van Drunen
Hallo, ik wil een lpg installatie inbouwen in mij p544 B18. Waar moet ik de koeling voor de verdamper aftappen, en zijn hier nippels voor in de handel ? tnx. Ted
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Cor Kraaijeveld
- Platinum lid
- Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Minder
Meer
04-04-2017 11:16 - 04-04-2017 12:52 #167890
door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic 18koeling LPG verdamper in een B18
Hallo Ted,
het is geen koeling voor de verdamper, maar verwarming om het vloeibare gas weer gas te laten worden. Kijk op de site van de RDW voor de inbouweisen. Overigens kun je de verdamper aftakken van de slangen die naar de kachel gaan. En ...enige technische kennis is wel vereist! Sterker nog, als je geen technische achtergrond hebt, adviseer ik je om er niet aan te beginnen. Een gasinstallatie kan te gevaarlijk zijn voor niet-technisch onderlegden om aan te sleutelen.
gr. Cor.
het is geen koeling voor de verdamper, maar verwarming om het vloeibare gas weer gas te laten worden. Kijk op de site van de RDW voor de inbouweisen. Overigens kun je de verdamper aftakken van de slangen die naar de kachel gaan. En ...enige technische kennis is wel vereist! Sterker nog, als je geen technische achtergrond hebt, adviseer ik je om er niet aan te beginnen. Een gasinstallatie kan te gevaarlijk zijn voor niet-technisch onderlegden om aan te sleutelen.
gr. Cor.
Laatst bewerkt 04-04-2017 12:52 door Cor Kraaijeveld. Reden: waarschuwing
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.