Volvo 144 s goed op LPG krijgen
- Arend van Stempvoort
- Nieuw lid
-
De LPG inbouwer heeft al van alles geprobeerd met andere mengstukken en afplakken van de open luchtfilters maar het is nog steeds niet naar mijn zin, heb ook niet veel vertrouwen meer dat het bij hem goedkomt.
Nou hoor ik allerlei verschillende verhalen over wel of niet vaccuumpomp op de SU's te zetten om de zuigers omhoog te halen bij rijden op LPG, heb zelf contactpunten, verdelerkap, rotor en condensator al vervangen, kortom ik weet niet meer wat te doen om het goed werkend te krijgen.
Weet iemand van jullie een oplossing voor dit probleem en zou evt. kunnen helpen?
Vriendelijke groet, Arend
Email: eagle.1964@hotmail.com
tel 0640719882
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ik zou toch opzoek gaan naar een gesloten luchtfilterhuis, zie voorbeeld. Mijn vorige amazon liep hiermee prima.
- Arend van Stempvoort
- Nieuw lid
-
Arend van Stempvoort schreef : Ok, dank je voor het snelle antwoord, ga maandag bij Dies Bakkenes in Barneveld langs om het een en ander te checken, of weet jij iemand die hier verstand van heeft in de regio Kennemerland of elders
Nee, in die regio ben ik niet bekend. Woon zelf in regio noordoost Groningen.
Misschien is het handig om een foto van de motorruimte te plaatsen, zodat e.e.a. is te zien hoe het is aangesloten.
- Johan Geers (GAST)
- Platinum lid
-
Een uitgang per gasstuk.
Geen problemen rijdt als een tierelier.
Dus open filters kan gemakkelijk
Heeft je verdamper wel genoeg capaciteit.
success
Johan Geers
- Arend van Stempvoort
- Nieuw lid
-
iig bedankt!
- Arend van Stempvoort
- Nieuw lid
-
Kan jij een foto plaatsen van de motorruimte, dan ik zien hoe het bij jou aangesloten zit?
Bij mij hebben ze een grote gereviseerde Vialle verdamper geplaatst, dat zou goed moeten zijn denk ik.
Groet, Arend
- Johan Geers (GAST)
- Platinum lid
-