koeling Amazon; geen probleem
- Marcel Jonges (GAST)
- Verbannen
Minder
Meer
02-08-2013 20:19 #130497
door Marcel Jonges (GAST)
Rijdt nooit harder dan uw bescherm engel kan vliegen!
koeling Amazon; geen probleem is gemaakt door Marcel Jonges (GAST)
Het lijkt wel of de koeling perikelen van onze Volvo's louter tussen de oren zit. Op het moment dat het er op aan komt functioneert alles volgens specs, af te leiden uit totale afwezigheid van dit onderwerp deze dagen:) Ondanks waarschuwing van de ANWB zijn het metname oude mensen die opgenomen moeten worden, maar geen oude Volvo's
Rijdt nooit harder dan uw bescherm engel kan vliegen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02-08-2013 22:43 #130503
door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic koeling Amazon; geen probleem
Er zijn natuurlijk ook geen massa's Amazons onderweg, ik kom ze tenminste zelden tegen...
Dat hier momenteel geen vragen over koelingsproblemen worden gepost, betekent niet dat ze er niet zijn. Eigenaren die het meemaken weten wellicht de oorzaak zelf wel (vaak een verouderd koelblok in de radiateur bv.) en zullen het hier dan niet aankaarten.
Dat hier momenteel geen vragen over koelingsproblemen worden gepost, betekent niet dat ze er niet zijn. Eigenaren die het meemaken weten wellicht de oorzaak zelf wel (vaak een verouderd koelblok in de radiateur bv.) en zullen het hier dan niet aankaarten.
- 11654-dummy
- Elite lid
- Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
Minder
Meer
02-08-2013 23:36 #130510
door 11654-dummy
Beantwoord door 11654-dummy in topic koeling Amazon; geen probleem
Ik rij in Frankrijk rond ben nu in de stadje lusignan en kom van la rosschele. Ik heb nu een kleine 1500 km er op zitten. De bedoeling is nu langzaam naar de Vogezen af te zakken. Met de caravan er achter en met 33 Gr. buiten heeft de tuut geen enkele last van de hitte. Ik hoor wel de elektrische fantilator aanslaan als ik even stil sta. Maar dat doet die in de winter ook.
Ik heb een open systeem en ben maar gestopt met bijvullen van de radiator. Het loopt er toch weer uit.
Ik moet wel letten op de koppelingsolie. Die loopt een beetje weg. Ik wil nog niet de spare inzetten maar als die in 1 keer leeg is moet ik er toch aan geloven.
Ik heb nu in 6 dagen 4 campings gedaan. Ik moet zeggen dat me dat erg bevalt. Leuk om te doen en wat een bekijks heb je toch met een oude auto. Gisteren, in la rosschele, nog een Rus tegen gekomen die perse in de auto wou zitten. ( moet je maar gewoon doen) Fransen die toeteren en de hun duim op steken. Ook bij de grote supermarkten komen mensen naar je toe om er even omheen te lopen en glimlachen. Na zelf 10 jaar rond te rijden in een Amazon snap je niet waarom mensen dat doen want voor ons is het gewoon. Echt heel leuk.
Ik heb zelf meer last van de hitte dan de tuut. :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik heb een open systeem en ben maar gestopt met bijvullen van de radiator. Het loopt er toch weer uit.
Ik moet wel letten op de koppelingsolie. Die loopt een beetje weg. Ik wil nog niet de spare inzetten maar als die in 1 keer leeg is moet ik er toch aan geloven.
Ik heb nu in 6 dagen 4 campings gedaan. Ik moet zeggen dat me dat erg bevalt. Leuk om te doen en wat een bekijks heb je toch met een oude auto. Gisteren, in la rosschele, nog een Rus tegen gekomen die perse in de auto wou zitten. ( moet je maar gewoon doen) Fransen die toeteren en de hun duim op steken. Ook bij de grote supermarkten komen mensen naar je toe om er even omheen te lopen en glimlachen. Na zelf 10 jaar rond te rijden in een Amazon snap je niet waarom mensen dat doen want voor ons is het gewoon. Echt heel leuk.
Ik heb zelf meer last van de hitte dan de tuut. :lol: :lol: :lol: :lol: