waar haal ik flexibele waterslang?

• Hansw
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-02-2013 19:51 #123565 door Hansw
waar haal ik flexibele waterslang? is gemaakt door Hansw
Om de koeling wat te verbeteren (in de zomer, met de caravan) wil ik een andere/ grotere radiateur plaatsen. ik heb er een van een B23, 240 liggen, past prima, maar de aansluitingen naar de waterpomp en onder aan het blok zitten nu wat verder weg.
Weet iemand waar ik het makkelijkst aan flexibele (zo'n soort harmonicaslang) kom?
Of kun je slangen ook ergens gewoon bestellen als je de maat / het bochtenwerk weet?

En, remt de "harmonica" slang de waterstroom bij de toch al niet overbemeten waterpomp opbrengst van een B20?

hoor het graag!
Groeten, Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Joost Buiting (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-02-2013 20:12 #123567 door Joost Buiting (GAST)
Beantwoord door Joost Buiting (GAST) in topic waar haal ik flexibele waterslang?
je kunt diverse siliconen slangen slangen kopen bijv bij:
www.biesheuvel.nl/group/502/silicone_slangen

Geribbelde slang is aan de binnenkant gewoon glad 8-) let er wel op dat gewone universele geribbelde slang waarschijnlijk niet de druk en de temperatuur af kan :!:

• Kees-Peter Geluk (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
18-02-2013 10:45 #123586 door Kees-Peter Geluk (GAST)
Beantwoord door Kees-Peter Geluk (GAST) in topic waar haal ik flexibele waterslang?
Zo'n slang heb ik een tijdje geleden gekocht bij Slager automaterialen in den Haag. Ze hebben nog meer vestigingen.
Gewoon even op zoek naar een automaterialenzaak in de buurt, die Gates producten levert.

Daarnaast moet je natuurlijk weten welke binnendiameter en lengte de slang moet hebben.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD