Lpg verdamper bevriest
- Erwin van den Boom
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-06-2012 16:17 #114663
door Erwin van den Boom
Lpg verdamper bevriest is gemaakt door Erwin van den Boom
Hallo allemaal>
Bijdeze een vraagje ik heb een amazon van 1966 met een b18a motor deze heeft als probleem dat na een kort ritje de
LPG verdamper bevriest (merk verdamper omvl r90e) en tevens word de kachel niet echt warm meer.
Inmiddels heb ik alle koelslangen gecontroleerd en vervangen ook de verdamper op verstoppingen gecontroleerd maar geen verstopping gevonden.
Ook heb ik geen speling op de waterpomp gevoeld.
Heeft er iemand een idee wat het nog kan zijn.
Ps: de tempratuurmeter blijft mooi iets over de helft van het schaalberijk staan de motor loopt dus niet warm.
ik ben geen monteur maar een beginnend hobbyist.
Alvast bedankt voor de reacties.
Mvg: Erwin
Bijdeze een vraagje ik heb een amazon van 1966 met een b18a motor deze heeft als probleem dat na een kort ritje de
LPG verdamper bevriest (merk verdamper omvl r90e) en tevens word de kachel niet echt warm meer.
Inmiddels heb ik alle koelslangen gecontroleerd en vervangen ook de verdamper op verstoppingen gecontroleerd maar geen verstopping gevonden.
Ook heb ik geen speling op de waterpomp gevoeld.
Heeft er iemand een idee wat het nog kan zijn.
Ps: de tempratuurmeter blijft mooi iets over de helft van het schaalberijk staan de motor loopt dus niet warm.
ik ben geen monteur maar een beginnend hobbyist.
Alvast bedankt voor de reacties.
Mvg: Erwin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
15-06-2012 17:06 #114665
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic Lpg verdamper bevriest
Dat kan alleen maar te weinig water zijn. Toevoer en afvoer slangen goed aangesloten?
Je zegt korte ritten. Wat gebeurt met langere ritten? Of kom je daar niet toe, omdat de verdamper bevriest?