Hemel P1800
- Maarten Dubbeling
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-10-2024 09:51 #1046830
door Maarten Dubbeling
Hemel P1800 is gemaakt door Maarten Dubbeling
Goedendag,
Is er iemand die een mal heeft voor het houten frame van een hemel van een P1800 ?
Ik zie diverse berichten maar niet een mal (digitaal/papier) beschikbaar
In mijn P1800S ('67) zit een Coenen open dak, en ik heb daarom alleen het stuk nodig vanaf B stijl naar achteren (U -vorm)
Dank voor de moeite
Met vriendelijke groet,
Maarten Dubbeling
Is er iemand die een mal heeft voor het houten frame van een hemel van een P1800 ?
Ik zie diverse berichten maar niet een mal (digitaal/papier) beschikbaar
In mijn P1800S ('67) zit een Coenen open dak, en ik heb daarom alleen het stuk nodig vanaf B stijl naar achteren (U -vorm)
Dank voor de moeite
Met vriendelijke groet,
Maarten Dubbeling
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudi
- Platinum lid
Minder
Meer
11-10-2024 12:37 #1046872
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic Hemel P1800
Hallo Maarten,
ik heb eens het hemelhout 1:1 op papier overgetekend en foto's van het frame gemaakt, als ik dat weer vind kan ik je dat ter beschikking stellen.
Het hout ist trouwens in vorm gebogen, ik weet niet of dat al vooraf gedaan werd of dat het hout flexibel genoeg is om zich tegen het dakmetaal in vorm te drukken.
groeten,
Rudi
ik heb eens het hemelhout 1:1 op papier overgetekend en foto's van het frame gemaakt, als ik dat weer vind kan ik je dat ter beschikking stellen.
Het hout ist trouwens in vorm gebogen, ik weet niet of dat al vooraf gedaan werd of dat het hout flexibel genoeg is om zich tegen het dakmetaal in vorm te drukken.
groeten,
Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.