Luchtgeleider cardantunnel
- Teun van Popta
- Platinum lid
Minder
Meer
17-05-2024 16:31 #1045175
door Teun van Popta
"a restoration is a triumph of vision over economics"
Luchtgeleider cardantunnel is gemaakt door Teun van Popta
Beste vrienden,
ik ben vandaag bezig geweest om het dempingsmateriaal bij mijn Amazon (122S, 1967) te verwijderen.
ik kon aan de luchtgeleider slechts één Parker ontdekken en toen die verwijderd was zat de geleider nog steeds muurvast. Het is alweer jaren geleden dat ik zo’n ding eruit gehaald heb, maar mijn herinnering laat me vandaag in de steek en ik wil dit onderdeel, dat in nieuwstaat lijkt te zijn, niet kapot maken.
Kan iemand aub adviseren?
Met dank,
Teun
ik ben vandaag bezig geweest om het dempingsmateriaal bij mijn Amazon (122S, 1967) te verwijderen.
ik kon aan de luchtgeleider slechts één Parker ontdekken en toen die verwijderd was zat de geleider nog steeds muurvast. Het is alweer jaren geleden dat ik zo’n ding eruit gehaald heb, maar mijn herinnering laat me vandaag in de steek en ik wil dit onderdeel, dat in nieuwstaat lijkt te zijn, niet kapot maken.
Kan iemand aub adviseren?
Met dank,
Teun
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Albert de Leest
- Elite lid
Minder
Meer
17-05-2024 18:59 #1045176
door Albert de Leest
Beantwoord door Albert de Leest in topic Luchtgeleider cardantunnel
Hoi Teu, de luchtgeleider heeft zich vastgeplakt aan het dempings materiaal. Beetje kracht gebruiken en voorzichtig omhoogtrekken. Groeten Albert
- Teun van Popta
- Platinum lid
Minder
Meer
18-05-2024 19:01 - 18-05-2024 19:02 #1045177
door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic Luchtgeleider cardantunnel
Hi Albert,
Het ding is eraf, maar heeft zich zeker niet zelf vastgeplakt. Er zaten een aantal oude lijmresten en het kostte een beetje overredingskracht voordat de luchtgeleider zich gewonnen gaf, maar het is zonder schade gelukt.
Groet,
Teun
Het ding is eraf, maar heeft zich zeker niet zelf vastgeplakt. Er zaten een aantal oude lijmresten en het kostte een beetje overredingskracht voordat de luchtgeleider zich gewonnen gaf, maar het is zonder schade gelukt.
Groet,
Teun
Laatst bewerkt 18-05-2024 19:02 door Teun van Popta.